درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 06:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7421صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 5 آذر 1392 - 09:09
کارگزار روابط عمومی: پیاده سازی یک ایده در راستای برندسازی
نام تجاری به عنوان یکی از مهمترین دارایی های نامشهود بنگاه ها، ترکیبی است از نام، سمبل، نشان، طرح، شعار، رنگ، علامت یا ترکیبی از آن ها که موجب شناسایی کالاها و خدمات، تمایز آن از سایر کالاها و خدمات و انتقال یک مفهوم یا احساس به مخاطب است. نام تجاری جزیی از سرمایه سازمانی است؛ به نحوی که هر اندازه که این بخش از سرمایه سازمانی از اعتبار و شهرت بیشتری برخوردار باشد
  

 کارگزار روابط عمومی: پیاده سازی یک ایده در راستای برندسازی

 

عنوان ایده

یکسان سازی و یکپارچه سازی ناوگان (کامیون ها و یدک ها)، تابلوی سر در شعب و نمایندگی ها، سربرگ ها، لباس های فرم پرسنل شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس

 

تبیین اهداف

نام تجاری به عنوان یکی از مهمترین دارایی های نامشهود بنگاه ها، ترکیبی است از نام، سمبل، نشان، طرح، شعار، رنگ، علامت یا ترکیبی از آن ها که موجب شناسایی کالاها و خدمات، تمایز آن از سایر کالاها و خدمات و انتقال یک مفهوم یا احساس به مخاطب است. نام تجاری جزیی از سرمایه سازمانی است؛ به نحوی که هر اندازه که این بخش از سرمایه سازمانی از اعتبار و شهرت بیشتری برخوردار باشد جذب و حفظ مشتریان و به تبع آن دستیابی به ارزش افزوده اقتصادی سهل الوصول تر خواهد بود.

شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس به سبب سابقه طولانی در امر حمل و نقل و نیز انجام فعالیت مستمر و گسترده جهت جابجایی و توزیع مویرگی کالاهای استراتژیک کشور طی سال های متمادی و حرکت ناوگان در جاده های سراسر کشور فرصتی را برای تبلیغات موثر و تقویت برند شرکت فراهم می آورد.

مدیر روابط عمومی شرکت در همین راستا برای بهره مندی از این فرصت ایده یکپارچه سازی رنگ ناوگان را مطرح و پس از طرح در هیئت مدیره و تامین اعتبار به مرحله اجرا گذاشته شد.

 

تبیین ضرورت

افزایش شدت و سرعت رقابت در بازار حمل و نقل، روابط عمومی شرکت خلیج فارس را بر آن داشته است تا در راستای تقویت نام تجاری شرکت برنامه های بلندمدت و کوتاه مدتی را تدوین نماید. در همین راستا اقدام به اجرای طرح یکسان سازی رنگ یدک های شرکت نمود.

 

شرح ایده

حضور تقریبا دائم کامیون ها در فضای جاده ای کشور و جابجایی آن ها در سطح جاده ها و شهرهای مختلف باعث حک شدن آرم شرکت در ذهن خودآگاه و ناخودآگاه مشتریان و مردم شده و تبلیغات نافذ در عین حال ارزانی را برای شرکت به همراه داشته باشد. در همین راستا تغییر تابلو شعب، سربرگ ها، طرح های تبلیغاتی و حتی کارت های ویزیت شرکت نیز با همان طرح اجرا شد تا این رنگ و برند تقویت شود.

 

نتایج حاصله

با یکسان سازی رنگ سازمانی حدود 600 دستگاه یدک موجود در شرکت به جهت رنگ، طرح و نوشتار یکسان سازی شده و نام شرکت به صورت کاملا خوانا بر روی آن ها نقش بسته است.

-         یکسان سازی تابلوهای تمام شعب (30 شعبه) و نمایندگی ها (104) و پیمانکار (161) در قالب عاملین مجاز در همین راستا عملیاتی شد.

-         یکسان سازی لباس های فرم پرسنل در سه رده کارمندان اداری، کارگران فنی و رانندگان و بانوان به صورت یک شکل طراحی و اجرا شد.

 

 

کارگزار روابط عمومی: پیاده سازی یک ایده در راستای برندسازی

 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد