درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 12:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7817صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 19 آذر 1392 - 06:04
کلید توسعه فرهنگ بیمه در دست اصحاب رسانه است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی: توسعه فرهنگ بیمه در گرو نگاه حرفه ای، تخصصی و ساده سازی ادبیات صنعت بیمه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی: توسعه فرهنگ بیمه در گرو نگاه حرفه ای، تخصصی و ساده سازی ادبیات صنعت بیمه است.


شهریار شیبانی با اعلام این مطلب افزود: میزان سهم صنعت بیمه از فضای رسانه ها با رشد توسعه یافتگی و ضریب نفوذ صنعت بیمه در کشور ارتباط غیرقابل انکاری دارد.


مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی، با تشریح سیاست های جدید رسانه ای این نهاد به خبرنگاران گفت: سیاست اصلی بیمه مرکزی در دوره ی جدید تاکید بر امر نظارت است و در این مسیر همراهی و همگامی اهالی رسانه ها می تواند بسیار اثرگذار باشد.


شیبانی تصریح کرد: فرهنگسازی در صنعت بیمه به نقشه راه نیاز دارد و کلیدی که با آن قفل های فروبسته ی ضعف اطلاع رسانی گشوده شود و من قاطعانه اعلام می کنم که کلید توسعه فرهنگ بیمه در دست اصحاب رسانه است.


وی صنعت بیمه را زمینه ساز آرامش خاطر و امنیت روانی جامعه دانست و گفت: صنعت بیمه باید در مسیر همگانی سازی حرکت کند و توسعه آن به توسعه ی فرهنگ عمومی جامعه منتهی خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد