درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 11:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7950صفحه نخست » یکشنبه، 24 آذر 1392 - 09:40
شماره اول ماه‌نامه مطالعاتی و تحقیقاتی (شبکه روابط‌عمومی) به بازار آمد
اولین شماره ماه‌نامه شبکه روابط‌عمومی درآذر 1392 با 96 صفحه رنگی و قطع وزیری به صورت تمام رنگی و گلاسه انتشار یافت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این ماه‌نامه به صاحب امتیازی و مدیر‌مسولی حامد رضا اسماعیلی به چاپ رسید.

شبکه روابط‌عمومی در اولین شماره خود با مطالب پر باری از اساتید برتر روابط‌عمومی و ارتباطات همچون دکتر علی اکبر فرهنگی، استاد علی میرسعید قاضی، دکتر حسینعلی افخمی، دکتر محسن امینی و دکتر هوشنگ عباس‌زاده تمام ظرافت خود را به خرج داده تا بر غنای علمی آن بیافزاید.

نشریه شبکه روابط‌عمومی به 11 بخش تقسیم شده که به بازگو کردن بخش‌های آن می‌پردازیم:

سرنوشت همان سخن سردبیر می باشد.

کارگاه تجربه که با زندگی‌نامه بزرگان و پیشکسوتان روابط‌عمومی و ارتباطات، تجربیات و خاطرات ارزشمند آنها به خوانندگان ارایه می‌شود.

جعبه ابزار بخش ثابت نشریه است که هر شماره در آن یکی از تکنیک‌ها و مهارت‌های مورد استفاده در حرفه روابط‌عمومی به صورت علمی و کاربردی ارایه می‌شود.

میز مطالعه بخشی است که در آن ضعف‌ها، کاستی‌ها و آسیب‌های روابط‌عمومی کشور با ارایه آمار و ارقام مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اتاق فکر به رویدادها و موضوعات مهم روابط‌عمومی از جنبه‌های مختلف مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

کاوش بخشی است که در آن به پژوهش‌های صورت گرفته در بحث روابط‌عمومی به دیده نقد و بررسی نگاه می‌کند و نقاط ضعف و قوت آن را مشخص می‌سازد.

برترین‌های نشریه به خصوصیات و ویژگی‌های برترین‌های روابط‌عمومی و نیز برترین فعالیت‌های انجام شده در این حوزه مورد توجه قرار می‌دهد.

کتابخانه به نقد وبررسی کتاب‌های تولید شده در حوزه روابط‌عمومی پرداخته می‌شود.

دیده‌بان در بر گیرنده مطالب، اخبار و خواندنی‌های جالب از روابط‌عمومی در گوشه و کنار جهان است.

دیگران در هر شماره سیر حرکت، پیشینه و نقاط عطف روابط‌عمومی در کشورهای دیگر مورد بررسی قرار گیرد.

اتاق خبر در بر گیرنده اخبار و رویدادهای مهم حوزه روابط‌عمومی در کشور می‌باشد.

در پایان امیدواریم این ماه‌نامه تخصصی روابط‌عمومی بتواند همدلی و اتحاد را در جمع خانواده بزرگ آن بیش از پیش فراهم  کند.

 

 منبع:

http://shara.ir

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد