شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهندس ضیائی مدیرعامل پستبانکایران به مناسبت آغاز هیجدهمین سال فعالیت این بانک پیامی برای مشتریان ارسال نموده است. به گزارش بیما، در این پیام آمده است: با استعانت از درگاه حق، اینک در طلیعه موسم زمستان، فصل پیروزی و فصل کسب افتخارات بزرگی قرار داریم که مصادف با سالروز شروع رسمی فعالیت پستبانکایران در عرصه بانکداری و خدمتگزاری به ملت شریف و بزرگوار این مرز و بوم می باشد.
روزی که خدمتگزاران صدیق عرصه بانکداری کشور در این بانک با همت، همدلی و تلاش فراوان توانسته اند با ایجاد بسترهای بانکداری الکترونیک در مناطق روستائی و نقاط دوردست و محروم و همچنین عبور از موانع و مشکلات فراوان، آن را به گسترده ترین شبکه بانکی کشور یعنی؛ "بانک ایران" تبدیل کرده و در مسیر گسترش عدالت و محرومیتزدائی ایفای نقش می کند.
اکنون پست بانک ایران با دارابودن 14هزار و 500 شعبه و دفترخدمات بانکی و ایجاد بسترهای بانکداری الکترونیک در شبکه مویرگی توانسته است مسئولیت خدمت رسانی شبکه بانکی کشور را در مناطق روستائی به تنهائی و بدون توجه صرف به کسب سود و درآمدزائی دراختیار داشته باشد و این خود مصداق بارزی از خدمتگزاری و عدالت گستری این بانک در جامعه است که همه و همه، حاصل تلاش و کوشش بیوقفه کارکنان و کارگزاران آن می باشد.
اعضای هیأت مدیره و مدیران این بانک همواره بر خود می بالند و افتخار می کنند در کنار کارکنان و کارگزاران صدیقی قرار گرفته اند که در جای جای ایران اسلامی، هدفی جز خدمتگزاری ندارند. گواهان این ادعا، مسئولان بلندپایه نظام، دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استانداران و معاونان آنان، فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات، مدیران و مسئولان دستگاههای اجرائی، بخشداران، دهیاران و فعالان عرصههای اقتصادی و تولیدی هستند که بارها و بارها از طُرق مختلف بر آن مهر تأئید گذاشته و بر حمایت همه جانبه از این بانک مردمی تأکید دارند.
ایجاد اشتغال برای بیش از 30هزار نفر در سطح کشور، توسعه و گسترش مستمر خدمات بانکداری الکترونیک از جمله؛ فراهم نمودن ارسال حوالجات الکترونیکی بین بانکی از طریق سامانه پایا در 3هزار دفترخدمات بانکی در روستاها و مناطق دوردست، افزایش دستگاه های کارتخوان(POS) از 11هزار به 61 هزار دستگاه، نصب بیش از 10هزار دستگاه پایانه شعب(pinpad) در دفاترخدمات بانکی و پشتیبانی از آن با خدمت دهی به شبکه شتاب، نصب بیش از یک هزار و 700دستگاه خودپرداز(ATM)، پرداخت یارانه بیش از 6/1 میلیون سرپرست خانوار و کسب رتبه اول پرداخت آن در مناطق روستائی و رتبه پنجم در سطح کشور و دریافت تقدیرنامه از سازمان هدفمندسازی یارانه ها در همین راستا، ایجاد سایت پشتیبان، برگزاری مجامع معوق سال های 89،90 و همچنین سال 91، انجام تجدید ارزیابی دارائیهای بانک، مشارکت در امر ماندگار و خداپسندانه مدرسه سازی، انعقاد تفاهم نامه ایجاد "صندوق تأمین مالی خرد روستائی" در 10 هزار روستای کشور با مرکز توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری به منظور رونق تولید و اشتغال زائی و توسعه روستاها با پرداخت وام های قرض الحسنه در زمینه های اشتغال زائی، تولید و همچنین رفع احتیاجات ضروری با کارمزد حداکثر 4 درصد، اخذ عاملیت از صندوق توسعه ملی به منظور کمک به توسعه کشاورزی، اشتغال و تولید، کسب رتبه اول پرداخت سود سهام عدالت در بین بانک های کشور با 5/2 میلیون نفر، کسب رتبه برتر "توسعه دولت الکترونیک" در اجرای بانکداری الکترونیک به ویژه در زمینه ICT، دریافت تندیس "دومین اجلاس جهانی نشان منتخب"، دریافت تندیس و لوح "اولین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات"، دریافت نشان "اعتماد مشتریان (TBA)" در صنعت بانکداری از ششمین اجلاس مدیران و رؤسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور(ITEC)، دریافت نشان "برند محبوب مشتریان (PCB)" در صنعت بانکداری از ششمین اجلاس مدیران و رؤسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور(ITEC)، کسب نشانهای تکنولوژی برتر و خوشنام ترین نام تجاری در صنعتبانکداری و نوآوری در خدمات بانکی در دومین اجلاس اکوایت(ECOIT)، دریافت تقدیرنامه از شهرداری تهران و خانه اندیشمندان ایران به جهت حمایت تحصیلی از کودکان و نوجوانان کم توان ذهنی، دریافت تقدیرنامه از استاندار تهران به جهت اقامه نماز جماعت، دریافت تندیس از اولین همایش فن آفرینان و کارآفرینان برتر کشور، تلاش برای لغو تحریم بانک از سوی دادگاه عمومی اروپا، دریافت لوح و تندیس از اولین جشنواره تولید کنندگان هوشمند در شبکه های کسب و کار، دریافت "نشان ارتباطات انسانی" در نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و همچنین کسب رتبه دوم ملی گزارش نویسی در هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومیهای سراسر کشور، دریافت "نشان تعالی روابط عمومی" و "تندیس و لوح نشان مسئولیت اجتماعی" در دومین دوره آئین سرآمدان روابط عمومی، دریافت نشان "نوآوری در مدیریت روابط عمومی" از ششمین اجلاس مدیران و رؤسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور(ITEC)، کسب رتبه برتر "تکریم ارباب رجوع" در دهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران و بسیاری از موارد دیگر از مهمترین افتخارات و دستاوردهای بانک طی سال جاری است که همه آنها مرهون تلاش ها و زحمات بی شائبه شما همکاران بزرگوار و ارزشمند می باشد.
آری، اینک؛ کارکنان، کارگزاران، سهامداران و مشتریان بانک ایران، بهحق در بلندای شبکه بانکی قرار گرفته و با کمال افتخار و با روحیه بسیجی و خدمتگزاری، هیجدهمین سال فعالیت آن را آغاز کرده و عزم خود را برای ایجاد تحول و پیشرفت و همچنین تحقق EPS معنوی(همان خدمت به خلق و ایجاد اشتغال در روستاها و مناطق دوردست) و EPS مورد انتظار سهامداران جزم کرده اند. بدینوسیله ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات تک تک شما کارکنان، کارگزاران، سهامداران و مشتریان ارجمند و تبریک روز اول دی ماه، سالروز آغاز هیجدهمین سال فعالیت پست بانک ایران، امیدوارم با استمرار روند توسعه و خدمت رسانی، بیش از پیش در مسیر حرکت، پیشرفت و توسعه بانک گام برداشته و شاهد شکوفائی و آبادانی هرچه بیشتر میهن پهناور اسلامی باشیم.
امیدواریم با رعایت سلسله مراتب اداری، قانونمندی و قانونگرایی، ترویج فرهنگ تقدیر و تشکر، ارائه آموزش های مستمر شغلی و استفاده از ابزارهای آموزشی مدرن، انجام مطالعات و تحقیقات لازم، ارائه مدل ها، ایده ها و طرح های نو، اصلاح و بهینه سازی فعالیتها و عملیات و همچنین شناخت درست مشتریان و اعتبارسنجی آنان بتوانیم در سایه حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) از ظرفیت های بالفعل و بالقوه بانک برای رسیدن به هدف غائی که همانا خدمت بیشتر به نیازمندان است گام برداریم.
|