درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 03:41   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8340صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 17 دی 1392 - 14:54
حرفه روابط عمومی نیازمند مهارت های متنوع
حرفه روابط عمومی در سال های اخیر دگرگونی های فراوانی پیدا کرده است. این دگرگونی ها هم به واسطه گسترش این حرفه در جهان اتفاق افتاده و هم به لحاظ ابزارها و روش هایی که در بهره گیری از این حرفه مورد استفاده قرار می گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حرفه روابط عمومی در سال های اخیر دگرگونی های فراوانی پیدا کرده است. این دگرگونی ها هم به واسطه گسترش این حرفه در جهان اتفاق افتاده و هم به لحاظ ابزارها و روش هایی که در بهره گیری از این حرفه مورد استفاده قرار می گیرد.


عرصه بازاریابی یکی از عرصه هایی است که در چند سال اخیر به روابط عمومی نزدیکتر شده است. بسیاری از بازاریابان امروز دوست دارند که در عرصه فعالیت های روابط عمومی وارد شوند و یا از آن برای پیشبرد اهدافشان بهره مند شوند. بسیاری از متخصصان روابط عمومی نیز در تبیین جدید خود از روابط عمومی، آن را با تبلیغات و بازاریابی یکپارچه کرده و خواهان مشاهده این سه رکن در حوزه ای واحد هستند.
نوشتار زیر به زبانی ساده این مفاهیم را شرح می دهد.


کیو- من در ماه می از دانشگاه دانش آموخته شدم. من در یک آژانس بازاریابی کا می کنم. من عاشق صرف انرژی و کار با مشتریان هستم. من علاقه ویژه ای به روابط عمومی دارم. آیا می توانید کمی بیشتر در مورد این موضوع به من توضیح دهید؟


ای. یکی از بزرگترین چالش های متخصصان روابط عمومی، در دنیای بازاریابی وجود دارد. کوتاه سخن اینکه، متخصص روابط عمومی سعی می کند تصویری مطلوب از کارفرمای خود برای مشتریان، کارکنان یا کسانی که از خدمات آژانس استفاده می کنند، ایجاد کند. متخصصان روابط عمومی ممکن است گزارش رسانه ای بنویسند، به عنوان سخنگو سخنرانی کنند، یا هر دو را انجام دهند.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جهان روابط عمومی، من از کاریگ لیبرت مشورت گرفتم. کسی که کارگردان ارشد روابط عمومی در گروه وستکون است، یک شرکت تکنولوژی شبکه ای در تاریتاون.


لیبرت توضیح داد: « احتمالا کمترین کاربرد از روابط عمومی در بازاریابی درک شود. این حوزه به زبان ساده و عامیانه در فیلمی مثل «سگ را بجنبان» به تصویر کشیده شده است.


«عمل روابط عمومی درباره ایجاد درک عمومی از یک موضوع است. صنعت ما مستقیما متمرکز بر حرکت جهت توجه مردم به شرکت یا فرد است- و شامل مشتریان، شرکا و رسانه ها می شود. هرکس با زمینه نگارشی قوی شانس زیادی را برای موفقیت در این عرصه دارد.


«رولودکس مجازی یک کلید است- همان طور که می دانید همه آن درباره رسانه است. هدف این است که روابط خود را طراحی کرده و مطبوعات را برای نگارش (با امید مثبت بودن) داستان های درباره شرکتتان کنید. تعداد کمی وقتی که مقاله ای را در نشریه ای مطالعه می کنند که در آن به یک شرکت خاص اشاره شده است، مطمئن باشید که پشت پرده آن نوشته توسط یک روابط عمومی چی بوده است که روزنامه نگار را ترغیب به نوشتن آن مقاله کرده است. راه های رسانه های اجتماعی (از قبیل توییتر و فیسبوک) یک جهان کاملا جدید را فراروی کارگزاران روابط عمومی گشوده اند- این به معنای راه های جدید برای راهنمایی ادراک عمومی است. منابع دیگر انجمن روابط عمومی امریکا است.


منبع: http://www.bostonglobe.com/business/2014/01/05/exploring-public-relations-career-option/vxN9GGBeadZESegTb5wBSK/story.html
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد