درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 08:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8345صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 18 دی 1392 - 11:56
بانک صادرات ایران رتبه اول را در زمینه محصولات نوین بانکی کسب کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک صادرات ایران در جشنواره دکتر نوربخش که همزمان با سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد براساس ارزیابی کمیته داوران رتبه اول را در زمینه محصولات نوین بانکی به خود اختصاص داد.
  

در سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک
بانک صادرات ایران رتبه اول را در زمینه محصولات نوین بانکی کسب کرد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک صادرات ایران در جشنواره دکتر نوربخش که همزمان با سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد براساس ارزیابی کمیته داوران رتبه اول را در زمینه محصولات نوین بانکی به خود اختصاص داد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت که با حضور رئیس کل بانک مرکزی، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی، مدیران عامل بانک‌ها، کارشناسان و فعالان نظام بانکی کشور در روزهای 16 و 17 دی ماه در محل مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد از میان 18 خدمت که از سوی بانک‌ها به جشنواره معرفی شده بودند از سوی هیأت داوران کارت تجاری بانک صادرات ایران رتبه اول محصولات نوین بانکی را به خود اختصاص و لوح و تندیس ویژه جشنواره دکتر نوربخش از سوی رئیس کل بانک مرکزی به مهندس پیشرو مدیر عامل این بانک اعطا شد.


شایان ذکر است در این همایش 2 روزه علاوه بر ارایه مقالات علمی و پژوهشی، کارگاه‌های تخصصی و نمایشگاهی به منظور معرفی آخرین دستاوردهای بانکداری نوین برپا شده بود که بانک صادرات ایران در راستای عرضه و معرفی محصولات خود نسبت به برپایی غرفه نمایشگاه اقدام و کارشناسان این بانک پاسخگویی سوالات بازدید کنندگان از نمایشگاه بودند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد