درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8695صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 8 بهمن 1392 - 08:50
جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی بانک‌ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی بانک‌ها با حضور جمعی از مدیران روابط‌عمومی شبکه بانکی به میزبانی بانک صادرات ایران برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی بانک‌ها با حضور جمعی از مدیران روابط‌عمومی شبکه بانکی به میزبانی بانک صادرات ایران برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران در این جلسه که به منظور هم اندیشی و تشریک مساعی در خصوص دستورالعمل شورای اطلاع رسانی و تبلیغات نظام بانکی برگزار شد، خدارحمی در سخنانی گفت: روابط‌عمومی‌ها یکی از مهم‌ترین ارکان سازمان‌ها هستند و تأثیرگذارترین واحد سازمانی است و یک بخش پیش‌برنده در سازمان است.
 
 وی در ادامه افزود: چالش‌ها و حساسیت کار در نظام بانکی با توجه به نوع ساختار و عملکردهایش در نظام اقتصادی کشور بالا است و روابط‌عمومی می‌تواند برای رفع چالش‌ها و گذر از مقاطع سخت، کمک مدیران عالی بانک باشد. در شرایط حاضر و پس از خلق حماسه سیاسی و رویکردهای اتخاذ شده مدیران عالی کشور، جو امیدواری حاکم شده و فضای کار و فعالیت بهبود یافته است. امیدواریم با گسترش این فضا شاهد دستاوردهای زیادی در اقتصاد ملی و خلق حماسه اقتصادی در کشور باشیم.
 
 خدا رحمی با اشاره به بهبود فضای کسب و کار و افزایش شادابی و نشاط در کشور گفت: بانک‌ها لازم است به موازات این گشایش‌ها، چالش‌های خود را که با ذینفعانشان داشتند بهتر مدیریت کنند. در این شرایط انتظارات از بانک‌ها افزایش یافته است و روابط‌عمومی‌ها به عنوان واحدهای پیشگام وظایف حساس و مهمی بر عهده دارند.
 نقش پررنگ روابط‌عمومی‌ها در موفقیت سازمان
 
 در ادامه نشست مشاور رئیس کل بانک مرکزی نیز در سخنانی گفت: بانک صادرات ایران سابقه درخشانی در عرصه نظام بانکی کشور دارد ، بانک بسیار بزرگ و ارزشمندی است و این بانک یک سرمایه ملی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است چرا که بر اساس اصول حرفه‌ای و مردم‌داری بنا نهاده شده است.
 
 کاظمی‌دینان با اشاره به نقش پررنگ روابط‌عمومی‌ها در موفقیت سازمان گفت: مسئولان روابط‌عمومی شبکه بانکی کشور علاقه‌مند، عاشق و کاربلد هستند و با حمایت مدیران عالی سازمان می‌توان شاهد عملکرد شگرفی از آن‌ها بود.
 
 وی افزود: اگر روابط‌عمومی متخصص و کارا در کنار مدیران قرار گیرد، بدون خسارت و آسیب و در زمان کوتاه به اهداف می‌رسند. مدیران باید به روابط‌عمومی‌ها اجازه پرواز در فضای باز را بدهند. با حمایت مدیران، سازمان دچار بحران نمی‌شود چرا که یکی از نقش‌های مهم روابط‌عمومی آینده‌نگری است. روابط‌عمومی با برقراری ارتباط مستمر و سالم با درون و بیرون سازمان، انتظارات، توقعات و نیازهای آن‌ها را دریافت، شناسایی، جمع‌بندی می‌کند و پس از تحلیل و جمع‌بندی در اختیار مدیران ارشد قرار می‌دهد تا تصمیم‌های صحیح و اصولی گرفته شود تا منافع سازمان و تمامی ذینفعان تأمین شود. 
 
 امیر صفری مدیر روابط‌عمومی بانک صادرات ایران در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن بهمن ماه و ایام‌ا... دهه مبارک فجر گفت: نهال بانک بزرگ و مردمی صادرات ایران در سال 1331 بنا نهاده شده و این بانک مردمی با صداقت، درستی، تلاش و همت کارکنان و مدیرانش پرورش یافته و پس از 61 سال خدمت صادقانه به سازمانی تنومند و قدرتمند در عرصه اقتصاد کشور تبدیل شده است که حجم عظیمی از مبادلات مالی داخل و خارج از کشور را بر عهده دارد.
 تشکر از رسانه ها
 
 وی افزود: امیدوارم در این جلسه نتایج ارزشمندی حاصل شود و روابط‌عمومی به عنوان قلب تپنده و مغز متفکر سازمان قدم محکمی در راستای تحقق اهداف عالیه نظام و شبکه بانکی و تحقق حماسه اقتصادی بردارد و جا دارد از رسانه ها ارتباط جمعی که نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارند تشکر خاص داشته باشیم.
 
 گفتنی است در ادامه جلسه، دستورالعمل شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات نظام بانکی کشور مورد بحث ، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
 
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد