درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 10:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8738صفحه نخست » جمعه، 11 بهمن 1392 - 07:01
شماره زمستان 91 رسـانه منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شماره 89 فصل‌نامه علمی – ترویجی وسایل ارتباط‌جمعی رسانه -زمستان 1391- دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شماره 89 فصل‌نامه علمی – ترویجی وسایل ارتباط‌جمعی رسانه -زمستان 1391- دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.

 

نوشتارهای گوناگونی از نویسندگان و پژوهش‌گران حوزه رسانه و ارتباطات هم‌چون دکتر علی‌اکبر فرهنگی، جلیل مالکی، سید محمد مهدی‌زاده، محمدرضا هرندی، محسن اسماعیلی، عبدالله گیویان، داتیس خواجه ئیان، احمد علی قانع و نویسندگان همکار به چاپ رسیده است.

 

به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، نوشتارهای این شماره با موضوع: آزادی مطبوعات در منظر حق دسترسی آزاد به مطبوعات، مصرف فرهنگی و رسانه‌ای و مخاطبان فعال، تحول مفهوم قدرت از سخت به نرم و ...، نظام هنجاری اطلاع‌رسانی در فقه شیعه، چشم‌انداز در حال ظهور صنعت خبر، شناخت الگوهای مصرف سریال‌های غیررسمی (مطالعه موردی)، شناسایی عوامل تاثیرگزار در پرورش کارآفرینی سازمانی در سازمان‌های رسانه‌ای، اهمیت و محدودیت رسانش پیام از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) در اختیار خوانندگان قرار داده شده‌اند.

 

پایان این شماره برگزیده‌ای از نوشتارهای تخصصی منتشر شده مطبوعات را در زمینه ارتباطات جمعی در مطبوعات که توسط مهرناز قدیری فهرست شده اند با خود به همراه دارد و چکیده انگلیسی نوشتارهای این شماره نیز در بخش آخر تنظیم شده است.

 

رسانه زمستان 91 در 215 صفحه و قیمت 4000 تومان در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد