درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9052صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 26 بهمن 1392 - 13:04
ابزارهای مورد استفاده برای روابط عمومی ها
پروفسور شراوان رونتا، استاد بازاریابی - یک سازمان کسب و کار بخشی از سیستمی است که ما آن را به نام جامعه می شناسیم، شرکت ها تنها به خاطر حمایت جامعه به وجود می آیند، رشد می کنند و زنده می مانند. در مواردی از لحاظ نیروی انسانی، دسترسی به بازار برای محصولات و خدمات و غیره، سرمایه داری برای حفظ خودش نیازمند حفظ روابط مستمر با جامعه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک سازمان کسب و کار بخشی از سیستمی است که ما آن را به نام جامعه می شناسیم، شرکت ها تنها به خاطر حمایت جامعه به وجود می آیند، رشد می کنند و زنده می مانند. در مواردی از لحاظ نیروی انسانی، دسترسی به بازار برای محصولات و خدمات و غیره، سرمایه داری برای حفظ خودش نیازمند حفظ روابط مستمر با جامعه است.


روابط عمومی اساسا عملی آموزشی و اطلاع رسانی است که توسط یک شرکت با هدف ایجاد درک متقابل بین جامعه و خود انجام می شود.


فعالیت های تعاملی روابط عمومی با هدف برقراری ارتباط با همه ذینفعان در یک شرکت انجام می شود، بنابراین برای ایجاد تصویری مثبت و مترقی از یک شرکت در میان آنها، توسعه پایدار و بقا به آن نیاز است.
کسب و کارها در مواجهه با خصومت های کارکنان می شوند چراکه آنها دائم درگیر روابط صنعتی ضعیف، مشتریان ناراضی، گیرندگان خدمات دولتی متکبر، خانه های کسب و کار رقیب و سایر گروه های اجتماعی می باشند. روابط عمومی در این میان به برقراری تعامل در وضعیت های منفی کمک کرده و از درگیری میان سهامداران و سرمایه گذاران و شرکت جلوگیری می کند.


ابزارهایی که روابط عمومی توسط شرکت مورد استفاده قرار می دهد:


1. رویدادها: سازمان ها رویدادهایی را با سعی در ایجاد اعتماد یا همکارای های صنعتی برای توسعه و بهبود تصویر شرکت اجرا و مدیریت می کنند. «کنفرانس اعتمادسازی بر بستر جهانی شدن- رویکرد هندی»


2. ادبیات شرکت: سازمان ها سعی می کنند هویت حرفه ای و معاصر خود را از طریق نوشته هایشان معرفی کنند (سربرگ، کارت ویزیت، بروشورها، خبرنامه ها و غیره) و همچنین از وبسایت هایشان.


3. رسانه: اگر یک شرکت محصول یا خدمت جدیدی ارائه می دهد یا بخش جدیدی را راه اندازی می کند از نمایندگان رسانه ها دعوت می کند، برای آنها گزارش های خبری ارسال می کند یا حتی از طریق اشخاص ثالث برای بازدید از رسانه ها دعوت به عمل می آورد.


4. حمایت های مالی: سازمان ها برای رویدادها و علت های مختلف حمایت هایی را در نظر می گیرند که در هماهنگی با ارزش های خودشان هماهنگ هستند. برای مثال: آدیتا بریلا بورس تحصیلی ارائه می دهد.


5. مصاحبه: یکی دیگر از راه های معاصر برای بهبود چهره سازمان این است که مطمئن شوید سران سازمان در شبکه های معتبر تلویزیونی ظاهر می شوند.


نویسنده: پروفسور شراوان رونتا، استاد بازاریابی، هیئت علمی دانشکده تبلیغات، موسسه مدیریت دالمیا، بمبئی.


مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)
منبع: http://www.virtual-strategy.com/2014/02/15/best-crisis-public-relations-companies-rankings-reported-toppragenciescom-february-2014#ixzz2tODAKSf0

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد