درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 12:13   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9069صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 بهمن 1392 - 13:34
روابط عمومی باید شفافیت و زلال بودن کار شبکه مالی را به مشتریان ثابت کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلب اعتماد مردم برای سپرده‌گذاری کار بسیار مشکلی است و نقش روابط عمومی در این کار بسیار پیچیده است. روابط عمومی باید شفافیت و زلال بودن کار شبکه مالی را به مشتریان ثابت کند.
  

حجت‌الاسلام والمسلمین امیررضا خلیلی*


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلب اعتماد مردم برای سپرده‌گذاری کار بسیار مشکلی است و نقش روابط عمومی در این کار بسیار پیچیده است. روابط عمومی باید شفافیت و زلال بودن کار شبکه مالی را به مشتریان ثابت کند. اصولا اعتماد با صداقت و راستگویی به وجود می‌آید و یکی از روش‌های راستی‌آزمایی عملکرد موسسات مالی، نوع پخش تیزرهای تلویزیونی و مدل تبلیغ در سطح رسانه‌ها و افکار عمومی است.


تبلیغات نباید مبالغه آمیز باشد و آنچه واقعیت موجود است، باید در تبلیغات به نمایش در بیاید. به‌طور مثال می‌توان به سپرده گذار گفت که دقیقا سرمایه اش در کجا هزینه می‌شود.


ما در موسسه مالی و اعتباری عسکریه، روابط عمومی را به سه حوزه تقسیم کرده‌ایم. اعتمادسازی، آموزش و تثبیت آموزش در روابط عمومی ما ساری و جاری است. تلاش در حوزه جلب اعتماد مشتریان و جذب سرمایه، شفافیت در امور، به روز شدن سازمان به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و حرکت در جهت توسعه منابع انسانی و ساختار سازمانی از جمله اهداف ماست. در حال حاضر تیزرهای آموزشی ساخته‌ایم که در آن نشان می‌دهیم موسسه مالی فقط به منافع خودش فکر نمی‌کند، بلکه منافع مشتریان را به آن ترجیح می‌دهد.


همچنین تیزرهایی را برای شناساندن هنجارها و ناهنجاری‌های اجتماعی، آموزش بانکداری و آموزش عقود اسلامی ساخته‌ایم تا در حوزه بانکی و مالی قدم‌ها موثری برداشته باشیم. از سوی دیگر درباره کارمندان و مجموعه داخل سازمان هم آموزش‌هایی در حوزه آی‌تی، بانکداری اسلامی و مشتری مداری برقرار کرده‌ایم.


من تاکید می‌کنم که موسسه عسکریه، برای ارزش‌های انسانی اهمیت ویژه‌ای قائل است، مشتریان را به چشم ولی نعمتان خود می‌بیند و آنها را مسبب تاسیس این مجموعه بزرگ می‌داند.
* مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری عسکریه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد