درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 16:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9142صفحه نخست » چهارشنبه، 30 بهمن 1392 - 20:49
کتاب تکنیک‌های لیدنویسی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب تکنیک‌های لیدنویسی تألیف محسن ایلچی و کتایون مصری از سوی انتشارات چالش منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب تکنیک‌های لیدنویسی تألیف محسن ایلچی و کتایون مصری از سوی انتشارات چالش منتشر شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، کتاب تکنیک‌های لیدنویسی ویژه خبرنگاران، دانشجویان رشته روزنامه‌نگاری، روابط‌عمومی‌ها و علاقه‌مندان به حرفه خبرنگاری است.

این کتاب در دو فصل چاپ شده است. فصل اول در مورد لیدنویسی، اصول آن، ارزش‌های خبری و باید نبایدهای یک لید است و در فصل دوم به انواع لید اشاره شده است.

در این اثر چگونگی نوشتن اولین پاراگراف خبر یا به اصطلاح لید را در سبک‌ها و شیوه‌های گوناگون خبرنویسی توضیح داده شده است. کتاب حاضر چشم‌اندازی جدید را در برابر خواننده قرار می‌دهد، به طوری که خبرنگار به جای نگارش لیدهای کلاسیک به نوشتن لیدهای مدرن روی می‌آورد، لیدهایی که نگارش آن‌ها در خبر همانند رنگی خیرکننده در هنر مینیاتور است. در واقع یک لید پُرمحتوا محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است، بیش از این کتاب تکنیک‌های خبرنویسی در بورس به عنوان اولین کتاب آموزشی در روزنامه‌نگاری اقتصادی از این دو نویسنده منتشر شده است. چاپ نخست تکنیک‌های لیدنویسی با شمارگان 1500 نسخه در 80 صفحه و با قیمت 3000 تومان در سال 1389 به بازار عرضه شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد