درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 03:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9255صفحه نخست » جمعه، 9 اسفند 1392 - 01:55
دانلود کتاب آزمون خودشناسی زنان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب آزمون  شخصیت شناسی زنان، جین شینودا بولن کتابیست که به زنان یاری می رساند که با الگوی رفتارهای غریزی خود یا دیگر زنان به صورت سمبلیک آشنا شوند. دلایل غریزی و ریشه ای بسیاری از احساسات درونی و تعاملات فردی و اجتماعی خود را بیابند و بدین طریق بتوانند در جهت دهی احساسات شدت یافته و تقویت صفات برتر درونی، استعدادها و توانمندی های غریزی خود را به نحو بهتری بروز و پرورش دهند.
  

دانلود کتاب آزمون خودشناسی زنان

 

نام کتاب :  آزمون خودشناسی زنان

نویسنده : راشین گوهرشاهی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۸۱

قالب کتاب : PDF   دریافت فایل کامل کتاب

حجم فایل :  ۱,۲۰۰  کیلوبایت

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب آزمون  شخصیت شناسی زنان، جین شینودا بولن کتابیست که به زنان یاری می رساند که با الگوی رفتارهای غریزی خود یا دیگر زنان به صورت سمبلیک آشنا شوند. دلایل غریزی و ریشه ای بسیاری از احساسات درونی و تعاملات فردی و اجتماعی خود را بیابند و بدین طریق بتوانند در جهت دهی احساسات شدت یافته و تقویت صفات برتر درونی، استعدادها و توانمندی های غریزی خود را به نحو بهتری بروز و پرورش دهند.

 

درست است که در نهان  و ذات هر زنی درنهایت یک یا دو غریزه یا آرکی تایپ زنانه فعال تر از بقیه است ولیکن کلیه این صفات غریزی که در این کتاب،به صورت سمبلیک از آنها به عنوان آرکی تایپ یا خدابانو و یا الهه یاد می شود، به نحو توازن یافته ای در شخصیت نهادین هر زنی وجود دارند که به مروز زمان، و تغییر شرایط محیطی و اجتماعی، بعضی ازین غرایز در شخصیت زن محو تر و  یا بعضی بارزتر می شوند. یک زن می تواند با انجام تست شینودابولن و امکانات وجودی و شرایط فعلی خود تصمیم بگیرد که کدام بخش از غرایز خود را که تاکنون به خوبی به کار نبسته می بایست فعال تر و کدام بخش را می بایست کمرنگ تر کند و تبعات احساسی این پررنگ و کمرنگ کردن نقش غرایز درونی او چیست؟

 

لذا اگر با انجام این آزمون به نتیجه رسیدید که مثلا یک آرکی تایپ در وجود شما غالب و دیگر خصوصیات آرکی تایپها، کمرنگ و محو شده اند، این بدان معنی نیست که شما ناچارید تا آخر عمر عواقب و تبعات این آرکی تایپ قالب را بپذیرید. بلکه این یک تلنگر و هشدارست به شما تا بتوانید  بقیه ی آرکی تایپها و توانمندی های غریزی خود  که تا کنون به کار نگرفته اید و یا  تحت شرایط محیطی و تربیتی به مرور از دست داده اید و  احدودی از شخصیتتان رخت بر بسته اند و یا کمرنگ تر شده اند را در خود بیدار کنید و رشد بدهید.

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
موحدیان
| 1392/12/9 - 02:30 |     0     0     |
برای تبلیغات در سایت پرباز دید و همکاری با ما تماس بگیرید
09191223452


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد