درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 14:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9299صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 10 اسفند 1392 - 04:46
مبانی و اصول روابط‌ عمومی منتشر شد
کتاب مبانی و اصول روابط‌عمومی تألیف اصغر حیدری و حبیب رزمی‌زاده، از سوی انتشارات موعودالسلام منتشر شد.
  

مبانی و اصول روابط‌ عمومی منتشر شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، کتاب مبانی و اصول روابط‌عمومی ویژه دانشجویان، کارشناسان، مدیران و علاقه‌مندان این حوزه است. این کتاب در شش فصل به شرح ذیل ارائه شده است.

فصل اول. کلیات و تعاریف روابط‌عمومی

فصل دوم. افکار عمومی و روابط‌عمومی

فصل سوم. روابط‌عمومی و تبلیغات

فصل چهارم. روابط‌عمومی و رسانه‌ها

فصل پنجم. روابط‌عمومی و انتشارات

فصل ششم. تشریفات و روابط‌عمومی

در این اثر، مبنا و هدف بر معرفی روابط‌عمومی و اصول و مبانی آن بوده تا مخاطبین با این رشته که دارای اهمیت فراوانی است آشنا شده و در سازمان‌ها و ادارات مختلف در روند کاری روزنامه‌نگاری‌ کوتاه‌مدت و یا بلندمدت خود به کار ببرند. از طرف دیگر با توجه به عصر و زمانه ارتباطات، پرداختن به مقوله ارتباط و روابط‌عمومی دارای اهمیتی دو چندان شده، که در این کتاب به وضوح به برقراری ارتباط مطلوب و روابط‌عمومی اصولی و صحیح پرداخته شده است.

در پایان کتاب دو بخش الف و ب که شامل چاپ لیست روابط‌عمومی و پرسشنامه برنامه بازدیدکنندگان آورده شده،که می‌تواند برای علاقه‌مندان به این حوزه مفید باشد.

کتاب حاضر با چاپ نخست در سال 1391، با قیمت 3500 تومان در 1000 نسخه به بازار عرضه شده است.

منبع: همشهری آنلاین

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد