درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 21:19   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9383صفحه نخست » سه شنبه، 13 اسفند 1392 - 09:06
هیأت نظارت بر مطبوعات با انتشار نشریه «قلک» موافقت کرد
نخستین ماهنامه آموزش اقتصاد به کودکان و نوجوانان به‌زودی منتشر می‌شود
  

هیأت نظارت بر مطبوعات با انتشار نشریه «قلک» موافقت کرد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، هیأت نظارت بر مطبوعات با انتشار نخستین نشریه تخصصی آموزش اقتصاد به کودکان و نوجوانان موافقت کرد و به‌زودی انتشار این نشریه آغاز خواهد شد.

امیر لعلی، صاحب‌امتیاز و مدیرمسؤول ماهنامه «قلک» با بیان این مطلب گفت: این نشریه برای گروه سنی کودک و نوجوان منتشر می‌شود و نخستین نشریه‌ای است که با این موضوع در کشور مجوز انتشار دریافت کرده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع آموزش اقتصاد از سن کودکی اظهار داشت: بسیاری از سازمان‌های اقتصادی تلاش می‌‌کنند با صرف هزینه‌های کلان تبلیغات موضوعاتی مانند پس‌انداز، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مولد و... را در جامعه ترویج کنند اما بسیاری از این تبلیغات به دلیل آنکه فرهنگ‌سازی مناسبی برای آنها در جامعه صورت نگرفته است، با موفقیت همراه نیستند.

لعلی اضافه کرد: برای داشتن جامعه‌ای اقتصادی و دارای فرهنگ رفتار اقتصادی در مصرف و سرمایه‌گذاری، لازم است آموزش اصول و مفاهیم اقتصادی از دوره کودکی و نوجوانی صورت گیرد تا شاهد رفتارهای هیجانی و احساسی در برخی بازارها نباشیم.

مدیرمسؤول ماهنامه قلک با بیان اینکه به‌زودی انتشار این نشریه با ارائه الگو و محتوایی خاص آغاز خواهد شد،

گفت: این نخستین بار است که در کشور به موضوع آموزش مبانی اقتصاد در قالبی نرم به کودکان  نوجوانان به‌صورت منسجم و هدفمند پرداخته می‌شود و هدف بلندمدت ارائه الگوی سبک زندگی اقتصادی به کودکان و نوجوانان است.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد