درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 23:47   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9590صفحه نخست » گفتگویکشنبه، 25 اسفند 1392 - 21:41
آشتی روابط عمومی و رسانه ها در دولت تدبیر و امید
دکتر ضیایی پرور در گفتگوی اختصاصی با شارا: - «حمید ضیایی پرور» خبرنگار روزنامه همشهری با بیان این مطلب اظهار داشت:" طبیعتاً با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید انتظار می رود که یک نوع آشتی بین حوزه روابط عمومی و حوزه رسانه ها بوجود آید. زیرا آقای دکتر روحانی در ابتدای کار خود اعلام کردند که همه دستگاه های دولتی شکایت های خود را از رسانه ها پس بگیرند."
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «حمید ضیایی پرور» خبرنگار روزنامه همشهری با بیان این مطلب اظهار داشت:" طبیعتاً با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید انتظار می رود که یک نوع آشتی بین حوزه روابط عمومی و حوزه رسانه ها بوجود آید. زیرا آقای دکتر روحانی در ابتدای کار خود اعلام کردند که همه دستگاه های دولتی شکایت های خود را از رسانه ها پس بگیرند."


وی با ابراز امیدواری از اینکه بتوان بین روابط عمومی ها و رسانه ها تعامل ایجاد کرد، افزود:" به نظرم جای این وجود دارد که در یک تصمیم قاطعانه از سوی روابط عمومی ها اعلام شود که از این به بعد از هیچ رسانه ای شکایت نخواهند کرد و تعامل بین روابط عمومی ها و رسانه ها به گونه ای شود که یک فضای آشتی و تعاملی بین این دو نهاد بوجود آید. شاید بتوان امیدوار بود که در دولت تدبیر و امید بخشی از چالش هایی که بین رسانه ها و روابط عمومی وجود داشته، حل شود و ما شاهد یکپارچگی و تعامل بیشتر بین این دو نهاد باشیم."


«ضیایی پرور» جایگاه روابط عمومی در کشور را، جایگاه فراموش شدنی دانست و عنوان کرد:" تصور می کنم جایگاه روابط عمومی در ایران جایگاه فراموش شدنی به ویژه در حوزه استفاده از فن آوری های نوین ارتباطی است. به نظر می رسد بسیاری از دستگاه های دولتی، شرکت های خصوصی و نهادهایی که در حوزه ارتباطات و روابط عمومی فعالیت می کنند، باید خیلی بیشتر از تکنولوژی های جدید ارتباطی در راستای اهداف و مأموریت های خودشان استفاده کنند."


خبرنگار روزنامه همشهری با بیان اینکه ظاهراً حوزه تکنولوژی همچنان برای روابط عمومی ها حوزه ممنوعه است، گفت:" چند سالی است که با گسترش ضریب نفوذ اینترنت و تلفن همراه در ایران، کاربری این فناوری ها در نهاد های روابط عمومی بیشتر شده است ولی به نظر می رسد که ما در کشور همپای رشد این فناوری ها در دنیا حرکت نکردیم و ظاهراً حوزه تکنولوژی، همچنان حوزه ممنوعه برای روابط عمومی ها است. ولی امید می رود که با گسترش دانش، فناوری و استفاده از این تکنولوژی ها در ایران، این فناوری ها هم به تدریج بومی شود و در حوزه های مختلف روابط عمومی در کشور کاملاً قابل کاربرد باشد."
انتهای پیام//
مریم میرعبدالحق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد