درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9610صفحه نخست » گفتگودوشنبه، 26 اسفند 1392 - 23:22
روابط عمومی به عنوان ابزاری در دست صاحبان قدرت است
دکترحوریه دهقان شاد در گفتگوی اختصاصی با شارا: - اگر هدف ما این است که جامعه را به سمت نیازهای مردم سوق دهیم، ملزم هستیم که به روابط عمومی اهمیت دهیم. اما متأسفانه این نگاه وجود ندارد و روابط عمومی از جایی به عنوان ابزاری در دست صاحبان قدرت و صاحبان سازمان ها قرار گرفته است به همین دلیل، روابط عمومی نمی تواند نقش اساسی خود را بازی کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  «حوریه دهقان شاد» عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب، اظهار داشت: "به نظر می رسد بهترین راه حل برای اینکه به روابط عمومی و نقش آن بیشتر توجه شود، این است که به نیازهای مردم و مخاطبان توجه شود و ببینیم که مردم چه خواسته ای از سازمان یا مؤسسه می خواهند و بر اساس نیازهای مردم برنامه ریزی کنیم."


وی روابط عمومی را یکی از دستاوردهای جوامع مدرن دانست و گفت: "روابط عمومی یکی از دستاوردهای زندگی مدرن است. در جوامع امروزی بیشتر به نقش روابط عمومی در جامعه توجه می شود، به طوریکه ما شاهد آن هستیم که مهمترین مشاغل در جوامع مدرن در دست افرادی است که در حوزه روابط عمومی فعالیت می کنند.:"


عضو هیأت علمی گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی، با ابراز تأسف از اینکه امروزه روابط عمومی به عنوان ابزاری در دست صاحبان قدرت است، تصریح کرد: "اگر هدف ما این است که جامعه را به سمت نیازهای مردم سوق دهیم، ملزم هستیم که به روابط عمومی اهمیت دهیم. اما متأسفانه این نگاه وجود ندارد و روابط عمومی از جایی به عنوان ابزاری در دست صاحبان قدرت و صاحبان سازمان ها قرار گرفته است به همین دلیل، روابط عمومی نمی تواند نقش اساسی خود را بازی کند."
انتهای پیام//
مریم میرعبدالحق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد