درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 17:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10190صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 3 اردیبهشت 1393 - 06:01
آینده دولت یازدهم؛ مردم، رسانه ها و روابط عمومی در هفته نامه کوشا
در شماره اخیر «هفته نامه کوشا»، یاداشتی از مهدی باقریان، عضو هییت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی با موضوع « آینده دولت یازدهم؛ مردم، رسانه ها و روابط عمومی» به چاپ رسیده است.
  

 آینده دولت یازدهم؛ مردم، رسانه ها و روابط عمومی در هفته نامه کوشا

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، در شماره اخیر «هفته نامه کوشا»، یاداشتی از مهدی باقریان، عضو هییت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی با موضوع « آینده دولت یازدهم؛ مردم، رسانه ها و روابط عمومی» به چاپ رسیده است.

این هفته نامه به عنوان پرتیراژترین نشریه در استان آذربایجان غربی منتشر می شود.

رییس موسسه کارگزار روابط عمومی دوره ریاست جمهوری دکتر روحانی را بسیار مثبت قلمداد می کند و می گوید: رییس جمهور به افکار عمومی توجه مناسبی نشان می دهد، رییس دولت یازدهم از همان آغاز کار و فعالیت خود، علاقه خویش را به جذب قلوب و اذهان مردم از طریق داشتن سعه صدر و شفافیت بیشتر نشان داد. او از مردم خواست که «با او» کار کنند نه «برای او».

مهدی باقریان در ادامه به نقش و اهمیت روابط عمومی در دولت می پردازد و فعال کردن شورای اطلاع رسانی دولت با رویکرد جدیدتر و کلان تر را اقدام نوید بخشی می خواند.

در انتهای این یاداشت هم آینده دولت یازدهم را در میزان روابط مشارکتی بین مردم، رسانه ها، روابط عمومی و مسئولان دولتی بیان می کند.

 

 

 آینده دولت یازدهم؛ مردم، رسانه ها و روابط عمومی در هفته نامه کوشا

منبع: هفته نامه کوشا


 


 


 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
هاشمی
| 1393/2/3 - 07:01 |     0     0     |
سلام امیواریم گوش شنوایی باشد و جایگاه روابط عمومی در سازمان ها ارتقا یابد


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد