درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 01:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12243صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 5 مرداد 1393 - 01:40
روابط‌عمومی‌ها مسؤول ایجاد هویت سازمانی هستند
رئیس شورای سیاستگذاری دومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی، روابط‌عمومی‌ها را مسؤول ایجاد، حفظ و ارتقای هویت سازمانی دانست و گفت: این مهم با همکاری بخش‌های مختلف سازمان و بویژه، حمایت مدیر ارشد ممکن است.
  

روابط‌عمومی‌ها مسؤول ایجاد هویت سازمانی هستند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سید غلامرضا کاظمی دینان که در تبیین اهمیت یکی از کارگاه‌ه‌های عملی این کنفرانس با عنوان « روابط‌عمومی حرفه‌ای و استانداردسازی هویت سازمانی» سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود: عوامل مختلفی در شکل‌گیری هویت سازمانی مؤثر هستند و بسته به ماهیت و نوع فعالیت سازمان، ساختار تشکیلاتی، جایگاه مشتری در سازمان و عوامل محیطی به همراه ارزش‌های سازمانی، هویت سازمانی شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در دومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی، مجوعه‌ای از بایدها و نبایدهای هویت سازمانی تشریح و وظایف روابط‌عمومی‌ها در این زمینه طرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت ادامه داد: هویت سازمانی، مقدمه‌ای برای ساخت تصویر سازمانی است.

این مدرس دانشگاه افزود: بدون آشنایی دقیق با مباحث ایجاد و دستیابی به هویت سازمانی، امکان ساخت تصویری مناسب از سازمان، نزد افکار عمومی ممکن نخواهد بود.

کاظمی دینان با تأکید بر اینکه روابط‌عمومی‌ها مسؤولیت‌های سنگین و مهمی در سازمان‌ها بر عهده دارند افزود: اگر روابط‌عمومی در سازمانی جدی گرفته نشود اولین مقصر مدیر روابط‌عمومی و کارشناسان آن هستند چرا که نتوانسته‌اند نقش و کارآمدی این فن، هنر و علم را به مجموعه خود معرفی و به اثبات برسانند.

رئیس شورای سیاستگذاری دومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی از علاقمندان به حضور در این کنفرانس خواست به سایت http://www.i-pr.ir/ مراجعه کنند.

گفتنی است برگزاری کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و برنامه‌ریزی ارتباط با رسانه‌ها، کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و استانداردسازی هویت سازمانی، کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و روزنامه‌نگاری نوین و کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و اجرای پروتکل‌های تشریفات، در دومین کنفرانس برنامه‌ریزی شده است.


منبع: دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد