درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 19:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12262صفحه نخست » گفتگویکشنبه، 5 مرداد 1393 - 19:52
روابط عمومی ها می توانند بهترین دوست برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) با بیان این مطلب، اظهار داشت:" روابط عمومی می تواند بهترین دوست برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد تا نمایندگان بتوانند با انتقال تصمیم گیری ها به جامعه، هم عملکرد خود را بیان کنند و هم به نقش و جایگاه روابط عمومی ها احترام بگذارند."
  


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) با بیان این مطلب، اظهار داشت:" روابط عمومی می تواند بهترین دوست برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد تا نمایندگان بتوانند با انتقال تصمیم گیری ها به جامعه، هم عملکرد خود را بیان کنند و هم به نقش و جایگاه روابط عمومی ها احترام بگذارند."


به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران_(شارا) «ابراهیم نکو» نماینده مردم اسلامشهر و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به نقش سازنده روابط عمومی ها در تمامی زمینه ها اشاره کرد و گفت:" ما باید بپذیریم که روابط عمومی ها می توانند در تمامی حوزه ها نقش سازنده ای داشته باشند به شرط آنکه بتوانند نسبت به وظایف خود آگاهی بیشتری کسب کنند. متأسفانه امروز زمینه حضور واحدهای قدرتمند روابط عمومی را فراهم نکرده ایم و یا خود آنها آگاهی کامل از وظایف خود ندارند و از سوی دیگر تعامل ادارات، سازمان ها، ارگان ها و نهاد ها هم با اینگونه واحدها قابل قبول نیست. "


وی با بیان اینکه امروزه روابط عمومی ها باید قبل از همه از وظایف خود آگاهی پیدا کنند، عنوان کرد:" امروزه روابط عمومی ها باید قبل از همه از وظایف خود آگاهی پیدا کنند و دوم اینکه نهاد ها و سازمان ها نقش روابط عمومی هارا در انتقال پیام ها و تصمیم گیری ها بشناسند و بهای بیشتری به روابط عمومی ها بدهند."


نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود:" روابط عمومی ها می توانند انتقال دهنده خوب اخبار و تصمیم گیری های یک سازمان به ویژه قوه مقننه باشند. لذا فکر می کنم باید یک تعریف مجددی از روابط عمومی صورت بگیرد و نقش آن در جامعه معرفی شود. از سوی دیگر سازمان ها خصوصاً نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید خود را از دسترس روابط عمومی دور نگه دارند."
«نکو» با اشاره به مغفول واقع شدن روابط عمومی ها در حوزه های مختلف، تصریح کرد:" فکر می کنم امروزه متأسفانه روابط عمومی ها از نگاه خیلی از حوزه ها از جمله مجلس مغفول واقع شده اند و می طلبد که یک تجدید نظر در این زمینه صورت بگیرد."


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان نمایندگان مجلس را مرجعی در زمینه طرح تکریم ارباب رجوع برای روابط عمومی ها دانست و عنوان کرد:" روابط عمومی ها باید در زمینه طرح تکریم ارباب رجوع همه جوانب قضیه را بسنجند، مردم را درک کنند، انتظارات را بشناسند و ارتباط آنها با مسئولین از جمله نمایندگان مجلس نیز باید بیشتر باشد. به دنبال این ارتباط است که می توان در طرح تکریم ارباب رجوع اصلاحاتی انجام داد که به بهبود وضعیت بینجامد. فکر می کنم نمایندگان مجلس می توانند مرجعی برای روابط عمومی ها در این زمینه باشند تا بتوانند میزان رضایتمندی را به مسئولین روابط عمومی ها انتقال دهند. در آن صورت است که می توانیم به ایده آل ها دست پیدا کنیم."
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد