درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14139صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومیدوشنبه، 19 آبان 1393 - 15:05
نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در سالن 18 حضور دارد. به گزارش خبرنگار شارا، بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شنبه 17 آبان ماه 1393 در حالی با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی آغاز به کار خواهد کرد که نام شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) نیز در این میان به چشم می‌خورد.
  

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/2

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) در بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در سالن 18 حضور دارد.

به گزارش خبرنگار شارا، بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شنبه 17 آبان ماه 1393 در حالی با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی آغاز به کار خواهد کرد که نام شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) نیز در این میان به چشم می‌خورد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران، با هدف اطلاع رسانی به موقع و منصفانه به جامعه روابط عمومی راه اندازی شد. در واقع، «شارا» ضمن انعکاس کلیه اخبار و اطلاعات مربوط به روابط عمومی در عرصه های ملی و بین المللی، تلاش خواهد کرد تا از یکسویه شدن در این زمینه جداً بپرهیزد.

علاوه بر آن، مهم ترین اصلی که مورد توجه جدی «شارا» قرار دارد نشان دادن نقش اصلی روابط عمومی در مناسبات اجتماعی و سازمانی است و در این راستا، تلاش خواهد کرد در بخش های مختلف کاری، ضمن معرفی فنون تازه و مبتکرانه برای بهبود مدیریت روابط عمومی، به ارایه بینشی ارزشمند از وجوه گوناگون هنرهشتم کمک نماید.

اما در عین حال مجالی در اختیار اساتید، مدیران، کارشناسان، دانشجویان و سایر علاقمندان گذاشته می شود تا آزادانه عقاید و دیدگاه های حرفه ای خود را در همه امور روابط عمومی بیان کنند.

با این رویکرد سایت شارا برای فراهم آوردن امکان استفاده همه جامعه روابط عمومی ایران، اقدام به طراحی سایتی کم حجم و در عین حال با فضای مناسب جهت انتشار حجم بالای اطلاعات که روزانه در حوزه روابط عمومی تولید می شود، راه اندازی شد.

یکی از مسائل مهم در طراحی شارا، طبقه بندی های مناسب برای دسترسی آسان مخاطبان به موضوعات مورد نظرشان بود. لذا این سایت از 25 بخش دینامیک و 5 بخش استاتیک تشکیل شده است.

گفتنی است، بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی از 17 تا 23 آبان‌ماه 93 در مصلای امام خمینی(ره) تهران با شعار «آزادی مسؤولانه» هر روز از ساعت 9 صبح تا 20 پذیرای اصحاب رسانه، علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه‌ای کشور خواهد بود.

 

نمایشگاه مطبوعات به روایت شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران/1


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد