درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 01:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15636صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 14 بهمن 1393 - 09:09
آمادگی پست بانک برای ارائه خدمات به هموطنان در ماه‌های پایانی سال
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجموعه کارکنان و کارگزاران پست بانک ایران با توجه به حضور گسترده درسطح کشور، آماده خدمت‌رسانی شایسته و مطلوب به هموطنان به‌ویژه در ماه‌های پایانی سال هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجموعه کارکنان و کارگزاران پست بانک ایران با توجه به حضور گسترده درسطح کشور، آماده خدمت‌رسانی شایسته و مطلوب به هموطنان به‌ویژه در ماه‌های پایانی سال هستند.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر صباغی عضو هیأت مدیره در جلسه شورای اداری پست بانک استان کرمانشاه ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: با توجه به وضعیت نیروی انسانی و دفاترخدمات بانکی استان، انتظار می‌رود با استفاده بهینه از خدمات، ابزارها و ظرفیت موجود دراستان تلاش‌های کارکنان در زمینه جذب منابع، نسبت درآمد به هزینه، سود و زیان و سایر شاخص‌ها بیش از پیش افزایش یابد.


وی مهمترین شاخص اثرگذار در ارزیابی عملکرد شعب را شاخص‌های سودآوری و تحقق EPS بانک عنوان‌کرد و افزود: از آنجائی‌که بانک یک بنگاه اقتصادی است، تک تک کارکنان باید بدانند که دارای مسئولیت اقتصادی در جامعه هستند. چرا که با این رویه کارآئی مجموعه افزایش می‌یابد.


صباغی درپایان اظهارداشت: با توجه به اقدامات صورت‌گرفته و همبستگی ایجاد شده در بین کارکنان، امیدواریم سال آینده سال سودآوری، رونق و شکوفائی پست بانک ایران باشد.


محمود شیردل مدیرامور شعب و مناطق نیز در این جلسه عنوان نمود: پست بانک ایران، بانک تخصصی روستاهاست و باید این ذهنیت را ایجاد کنیم که این بانک به واسطه دفاترخدمات بانکی و شبکه مویرگی دارای بیشترین ارزش در بازار رقابت بین بانکی است.


وی اعطای تسهیلات جهت شخصی‌سازی دفاترخدمات بانکی روستائی و استفاده از ابزار تشویقی برای شعب را مهمترین عوامل در تأمین نقدینگی و تحقق هدف سپرده‌ای برشمرد.


داود قزلباش مدیر امور مالی و اعتباری هم در این جلسه با تحلیل وضعیت منابع به مصارف و درآمد به هزینه استان به تشریح چگونگی پرداخت تسهیلات پرداخت و بر توجه کارکنان به جذب منابع ارزان‌قیمت و کسب درآمد از محل خدمات تأکید کرد.


همچنین امیر لرستانی مدیرشعب پست بانک استان کرمانشاه در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی، خواستار رفع مشکلات موجود جهت خدمت رسانی بیشتر به هموطنان شد.


گفتنی است: درپایان این جلسه؛ رؤسای دوایر ستادی و شعب و کارکنان به بیان مسائل موجود پرداخته و پاسخ‌های لازم را از مدیران مربوطه دریافت کردند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد