درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 04:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16740صفحه نخست » گفتگوشنبه، 26 اردیبهشت 1394 - 08:54
روابط عمومی بدون مردم معنی پیدا نمی کند
مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی: - مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با بیان این که روابط عمومی ها در 15-10 سال اخیر به مدد حضور تشکل های بخش خصوصی پیشرفت قابل توجهی داشته است، گفت: کارشناسان روابط عمومی با شناخت بیشتر از اهمیت و تاثیر گذاری روابط عمومی باید در فرآیند مسائل کلان کشور نقش آفرینی بهتر و بیشتری داشته باشند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با بیان این که روابط عمومی ها در 15-10 سال اخیر به مدد حضور تشکل های بخش خصوصی پیشرفت قابل توجهی داشته است، گفت: کارشناسان روابط عمومی با شناخت بیشتر از اهمیت و تاثیر گذاری روابط عمومی باید در فرآیند مسائل کلان کشور نقش آفرینی بهتر و بیشتری داشته باشند.

 

به گزارش شارا، امیر عباس تقی پور در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای روابط عمومی ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شارا در خصوص موانع توسعه روابط عمومی در ایران، افزود: متاسفانه گسیل کردن نیرو های غیر کارآمد و غیر متخصص در15 سال گذشته به روابط عمومی ها به یک امر مرسوم تبدیل شده است. ما در حال حاضر باید تلاش کنیم نیروهای با مهارت و کاردان وارد راوبط عمومی شوند تا جایگاه روابط عمومی هر روز بیش از روز گذشته ارتقا یابد ما الان نقطه ضعف مان همین جاست.

 

وی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای روابط عمومی ایران، گفت: این نمایشگاه یکی از مظاهر خاص واراده روابط عمومی برای معرفی خودش به مسئولین تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور است طبیعتاٌ وقتی حضور رییس مجلس شورای اسلامی برای افتتاح این نمایشگاه مطرح می شود به دلیل توجه رسانه ها باعث جلب افکار عمومی می شود و برای روابط عمومی ارزش ایجاد می کند باید خدا قوت گفت به کسانی که این ارزش را برای روابط عمومی ایجاد می کنند.

 

تقی پور گفت: همه کسانی که در عرصه روابط عمومی فعالیت می کنند باید وظایف خودشان بدانند که در این مسیر همگام شوند با کسانی که دارند یک قدم روابط عمومی را به جلو حرکت می دهند.
 

وی در خصوص روز زوابط عمومی گفت: ضمن تبریک به دست اندر کاران در این روز و در این هفته باید تلاش کنیم وظیفه روابط عمومی را به جامعه بیشتر مطرح کنیم و کارکردها و تاثیرگذاری داشته باشیم تا بتوانیم با مردم پیوند عمیق تری بگیریم روابط عمومی بدون مردم معنی پیدا نمی کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد