درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 02:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17493صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهدوشنبه، 8 تیر 1394 - 09:07
با ایجاد بانک اطلاعاتی مشتریان تحقق می‌یابد
ارتقاء جایگاه کوثر در میان مشتریان
ارتقاء هشت‌درصدی شرکت بیمۀ‌کوثر در میان مشتریان صنعت بیمه با توسعۀ سطح مطالعاتی و پژوهشی بازاریابی و نیز ایجاد بانک اطلاعاتی مشتریان کوثر در سراسر کشور تحقق می‌یابد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بهره‌مندی از دانش فن‌آوری اطلاعات‌ در زمینۀ آموزش بازاریابی و فروش، پاسخگویی به شبکۀ فروش، استقرار بانک‌های اطلاعاتی استاندارد بازاریابی، فروش و مناقصات و نیز بایگانی الکترونیکی گام مؤثری در جهت جذب و حفظ مشتریان است.

پیمان قربانی از ارتقاء حداقل 20درصدی دانش بازاریابی شعب و نمایندگان در سراسر کشور خبرداد و خاطرنشان‌کرد: 200ساعت آموزش بازاریابی عمومی و 45ساعت بازاریابی بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری به‌صورت حضوری و مجازی برای بازاریابان در سال گذشته برگزار شد.

وی با بیان اینکه بازاریابی در سال گذشته در ارتقاء فروش مستقیم شرکت نیز تأثیر داشته است، اظهارداشت: در سال‌جاری این روند افزایش خواهد یافت.

سرپرست مدیریت بازاریابی و مناقصات شرکت از اجرای اقدامات عملی جهت حفظ و گسترش مشتریان برای نخستین‌بار در شرکت خبر داد و گفت: در حال حاضر با 168کارگزار و شرکت خدمات بیمه‌ای در سراسر کشور همکاری می‌کنیم که در نظر داریم به‌منظور توسعۀ سطح همکاری با کارگزاران و در نهایت کسب پرتفو ازطریق بازاریابی، تعداد کارگزاران افزایش یابد.

پیمان قربانی تأکیدکرد: ارائۀ طرح‌های عملی فروش در رشته‌های غیردرمان و اتومبیل و همچنین تجزیه و تحلیل برخی بیمه‌نامه‌های زیان‌ده در سراسر کشور و شناسایی استان‌هایی که بیمه‌نامه‌های زیان‌ده در آن مکان‌ها به بیمه‌نامه‌های سودده تبدیل شده است ازجمله بسترهای رشد پرتفوی شرکت است.     

وی شناخت و اعتماد سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی به بیمۀ‌کوثر را عامل برتری شرکت به‌عنوان یکی از پنج ‌بیمه‌گر برتر صنعت بیمه در مناقصات سراسر کشور برشمرد و تصریح‌کرد: با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های جدید سال‌جاری در ردیف سه ‌شرکت برتر حاضر در مناقصات بسته‌های بیمه‌ای کشور قرار خواهیم گرفت.

سرپرست مدیریت بازاریابی و مناقصات شرکت با اشاره به اینکه تشکیل باشگاه مشتریان بیمۀ‌کوثر از برنامه‌های این مدیریت است، بیان‌کرد: این باشگاه با پیگیری ستاد و همکاری شرکت‌های خدمات بیمه‌ای وابسته به شرکت با محوریت معاونت طرح و توسعه، مدیریت فاوا و عاملیت این مدیریت با هدف رتبه‌بندی مشتریان شرکت جهت خدمات‌رسانی مؤثر، افزایش رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان پیاده‌سازی می‌شود.

پیمان قربانی نظارت بر تمدید بیمه‌نامه‌های بیمه‌گذاران بزرگ را از طرح‌های اجرایی شرکت عنوان و خاطرنشان‌کرد: برگزار ی جلسات بازاریابی با مشتریان بالقوه، شناسایی پتانسیل‌های مشتریان بازار نیروهای‌مسلح، مقایسۀ نرخ و شرایط اعلام شده به مشتریان، ایجاد فرایند بازارسنجی و تحلیل وضعیت رقبا در تمامی رشته‌های بیمه‌ای، ایجاد شبکۀ هوشمند نرخ‌دهی و استقرار دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های استاندارد اجرایی بازاریابی و مناقصات ازجمله برنامه‌های این مدیریت در راستای حفظ و افزایش مشتریان است.

منبع: ریسک نیوز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد