درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 18:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17712صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهشنبه، 20 تیر 1394 - 10:50
رئیس کل بیمه مرکزی:
مدیران و دست اندرکاران صنعت بیمه از فیلتر تعیین صلاحیت‌ها عبور کنند
بیمه مرکزی تعیین صلاحیت‌ها در حوزه‌های مختلف صنعت بیمه را کاری بسیار عظیم و مهم دانست.
  

مدیران و دست اندرکاران صنعت بیمه از فیلتر تعیین صلاحیت‌ها عبور کنند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اداره کل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه ای را گلوگاه صنعت بیمه دانست و گفت: همه کسانی که می خواهند در صنعت بیمه ایفای نقش کنند باید از این گلوگاه عبور کنند.

محمدابراهیم امین که در دیدار کارکنان اداره کل‌پذیرش موسسات و دفاتر بیمه‌ای سخن می‌گفت، افزود: مردم بر اساس اعتمادی که به حاکمیت، نظام و دولت دارند به دنبال دریافت خدمات از سازمانها از جمله خرید بیمه نامه از شرکتهای بیمه هستند و اگر این اعتماد سلب و خدشه دار شود، مردم به همه چیز بی اعتماد خواهند شد.

رئیس کل بیمه مرکزی گفت ما در حوزه بیمه وظیفه داریم کارمان را درست انجام دهیم و در صدور و اعطای مجوزها طبق ضوابط و مقررات عمل کنیم تا آسیبی به این حوزه از فعالیت ها وارد نشود.

امین تعیین صلاحیت ها در حوزه های مختلف صنعت بیمه را کاری بسیار عظیم و مهم دانست و گفت: اگر مدیران و دست اندرکاران صنعت بیمه از فیلتر تعیین صلاحیت ها عبور کنند و افراد واجد شرایط سکان امور را در دست بگیرند، صنعت بیمه دیگر شاهد بحرانی که اخیراً گریبان گیر آن شد، نخواهد بود.

وی تصریح کرد: ما نباید در حوزه تعیین صلاحیت ها که از حساسیت بالایی برخوردار است توصیه پذیر باشیم و خلاف مقررات عمل کنیم و اگر به سرنوشت مردم بی تفاوت باشیم جایمان اینجا نیست.

رئیس کل بیمه مرکزی تأیید صلاحیت افرادی را که واجد صلاحیت نیستند امری گناه و آن را ظلم به مردم و جامعه دانست و گفت: تأیید صلاحیت ها باید طبق اصول، ضوابط و مقررات باشد و تخطی در این امر قابل قبول نیست.

امین ادامه داد: اعتماد مردم به بیمه زمانی جلب می شود که شرکت های بیمه خسارت بیمه گذاران را به موقع، سریع و درست پرداخت نمایند و به اصطلاح هیچ ادعا و خسارت معتبری بدون پرداخت نباشد.

رئیس کل بیمه مرکز ی لازمه نظارت کارآمد و موثر بر شرکت های بیمه را آشنایی عینی کارشناسان بیمه مرکزی با نحوه عمل شرکتهای بیمه، شعب، نمایندگی های بیمه و بویژه واحدهای پرداخت خسارت دانست و گفت: با این کار می توانیم از نزدیک مشکلات مردم را لمس و برای رفع و رجوع آن چاره اندیشی کنیم.

امین در پایان خاطرنشان کرد: بیمه یکی از کارآمدترین دستاوردهای تمدن بشری است و امنیت و آسایش خاطر به مردم می دهد و مردم ایران نیز باید از این دستاورد بدرستی بهره مند شوند و از مزایای آن استفاده کنند.

منبع: صنعت بیمه

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد