درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 00:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21755صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 1 اسفند 1394 - 10:19
دوره آموزش تخصصی مدیران روابط عمومی بانک مهراقتصاد برگزار شد
دوره آموزش تخصصی مدیران روابط عمومی با حضور مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد در استان قم برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، منصور شیخ الاسلامی مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت در این مراسم با تبیین جایگاه روابط عمومی در ساختار جدید بانک مهر اقتصاد، اظهار داشت: تغییرات جدیدی که بواسطه الزامات قانونی و تطبیق ساختار بانک با شبکه بانکی کشور انجام شد نشان از پختگی و بلوغ سازمانی دارد که خوشبختانه در این تغییر و تحولات نگاه ویژه ای به جایگاه روابط عمومی صورت گرفت به طوری که وظایف و ماموریت های مهم و کلیدی برای این واحد سازمانی در نظر گرفته شد و جایگاه و اختیارات آن بسط و گسترش یافت.

شیخ الاسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت جایگاه همیاران روابط عمومی اشاره کرد و گفت: همیاران روابط عمومی باید با ارتباط موثر، شناخت روحیات مشتری و مدیریت ابزارها به دنبال اثر گذاری و افزایش رضایت مندی آن ها باشند و ارزش های بانک را به صورت رسا و شیوا به مشتری اطلاع رسانی  کنند.

وی مدیریت ارتباط موثر را ابزاری مهم در ارتقاء برند بانک دانست و گفت: یکی از مهم ترین برنامه های روابط عمومی یکسان سازی گفتمان روابط عمومی از حوزه مرکزی تا همیاران شعب می باشد به صورتی که ضمن پیشبرد کمپین اطلاع رسانی کشوری، با توجه به شرایط بومی هر استان تصمیم گیری مناسبی صورت گیرد از اینرو برای سال آتی برنامه های مفصل و جامعی برای همیاران روابط عمومی در نظر گرفته ایم.

 

منبع: اخبار بانک

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد