درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 01:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22137صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 26 اسفند 1394 - 09:16
تقدیر روابط عمومی بانک دی از رسانه‌ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اداره کل روابط عمومی بانک دی در پیام تبریکی به رسانه‌ها به مناسبت فرارسیدن سال جدید از همراهی خبرنگاران با شبکه بانکی کشور به ویژه بانک دی تقدیر کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اداره کل روابط عمومی بانک دی در پیام تبریکی به رسانه‌ها به مناسبت فرارسیدن سال جدید از همراهی خبرنگاران با شبکه بانکی کشور به ویژه بانک دی تقدیر کرد.


به گزارش شارا: در این پیام که از سوی ابراهیم صفرلکی منتشر شده آمده است: «در روزهای پایانی سال 1394 از همراهی و همدلی همه فعالان رسانه‌ای کشور که امر خطیر اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهند، تقدیر کرده و از پروردگار عزت و سلامتی را برای همه آنها خواستاریم.»


مدیرکل روابط عمومی بانک دی با اشاره به اینکه فعالان رسانه‌ای کشور به خوبی در تحقق شعار همدلی و همزبانی در این سال گام برداشتند، تصریح کرده است: « پایان سال فرصت مغتنمی است تا از جایگاه تلاشگران عرصه خبر و رسانه که در جامعه امروزی در راستای اعتلا بخشی فرهنگ پربار دینی، صیانت از ارزش‌های انقلاب و پایبندی به مولفه‌های اطلاع‌رسانی با نگرش دقیق و بینش عمیق فعالیت می‌کنند تقدیر و تجلیل شود.


وی با بیان اینکه بانک دی تلاش کرده است با اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع همکاری نزدیکی با اهالی رسانه داشته باشد، عنوان کرده است: «بی شک انتشار و بازنشر بیش از پنج هزار بار اخبار بانک دی طی سال 1394 مرهون تلاش‌های عزیزانی است که بی وقفه خدمات نظام بانکی به جامعه را ترویج کرده و وظیفه خطیر شفافیت را به دوش می‌کشند.»


صفرلکی در ادامه نوروز را فرصتی برای زدودن و نوشدن و انرژی گرفتن از طبیعت دانسته و خاطرنشان کرده است: «همان گونه که شکوفه‌های بهاری خبر از رویشی جدید داده و آغاز دیگر را نوید می‌دهند، برای همه همکاران رسانه‌ای کشور ضمن آرزوی سلامتی و سعادتمندی از خداوند منان حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب و شهیدان را خواستاریم و امیدواریم که خدمتگزاران به جامعه و نظام در پرتو عنایات حضرت بقیه‌الله (عج) موفق و پایدار باشند.»


مدیرکل روابط عمومی بانک دی در پایان ابراز امیدواری کرده است که همکاری خبرگزاری‌ها، مطبوعات و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با شبکه بانکی کشور و بانک دی همانند سال‌های گذشته در سایه اعتماد و صداقت تداوم داشته و همه در ترویج و معرفی خدمات بانکی به ویژه بانکداری الکترونیک پیشگام باشند.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد