درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 23:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27650صفحه نخست » گفتگویکشنبه، 26 دی 1395 - 03:03
در گفتگو با امیر سرکندی، مدیر موسسه مطهرنت پارس مطرح شد: اشتراکات حوزه روابط عمومی و نرم افزارهای موبایل
واحد روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان و هر تغییری که بخواهد در سازمان شکل بگیرد از روابط عمومی شروع می شود. با توجه به سابقه 18 ساله در زمینه IT، آنچه که می تواند باعث ترویج استفاده از نرم افزارهای کاربردی دستگاه های هوشمند در سازمان ها شود، واحد روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امیر سرکندی در حال حاضر مدیر موسسه مطهرنت پارس تحت نام برند MTeam است که تا کنون بیش از 400 نرم افزار موبایل تخصصی و سازمانی در بازارهای بین المللی تولید و انتشار داده است. داشتن یک محصول تخصصی در زمینه روابط عمومی و همچنین داشتن سخنرانی در سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ما را بر آن داشت که با ایشان از نزدیک به گفتگو بنشینیم.

سلام، لطفا خودتان را معرفی بفرمایید:
امیر سرکندی هستم، یکی از مدیران شرکت MTeam که تا الان تجربه پروژه های سازمانی و استارتاپی زیادی را در حوزه IT داشته ایم.

چند سال هست که در زمینه IT فعالیت دارید، لطفا شرح مختصری از فعالیت های خودتان در این زمینه بفرمایید:
مدت زمان 18 سال هست که در زمینه های مختلف صنعت IT مشغول به فعالیت هستیم. در حال حاضر و با توجه به تغییرات فراوان تکنولوژی و استفاده روز افزون افراد از نرم افزارهای موبایل در موسسه مطهر نت پارس به عنوان اولین شرکت دانش بنیان صنعتی در حوزه طراحی و تولید نرم افزارهای موبایل در حال فعالیت هستیم. تاکنون توانسته ایم نرم افزارهای تخصصی در حوزه روابط عمومی، نظارت بر عملکرد کارکنان، آموزش کارکنان، مدیریت ارجاعات، برگزاری کنفرانس هوشمند، برگزاری نمایشگاه مجازی، ایجاد پلتفرم های خرید و فروش تحت اپلیکیشن ها، نظرسنجی، خبرخوان های هوشمند و ... طراحی و تولید کنیم که خوشبختانه با استقبال خوبی در بازارهای داخلی و بین المللی مواجه شدیم.

فکر می کنید کلید موفقیت نرم افزارهای شما در جامعه هدف چیست؟
توجه به نیازهای جامعه هدف است که با تحقیقات، بررسی و آنالیز تعداد بسیار زیادی نمونه در هر یک از اصناف و گروه ها به دست آمده و ترکیب آن با تکنولوژی روز دنیا مهمترین عامل استقبال عمومی افراد جامعه بوده است.

به عنوان یکی از سخنرانان سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران بفرمایید که چرا موضوع روابط عمومی برای شما جذابیت داشته است؟
واحد روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان و هر تغییری که بخواهد در سازمان شکل بگیرد از روابط عمومی شروع می شود. با توجه به سابقه 18 ساله در زمینه IT، آنچه که می تواند باعث ترویج استفاده از نرم افزارهای کاربردی دستگاه های هوشمند در سازمان ها شود، واحد روابط عمومی است. امروزه در دنیا کارآمدترین نوع ارتباط با مخاطبان سازمانی، نرم افزارهای موبایل هستند.

لطفا بیشتر از اشتراکات حوزه روابط عمومی و نرم افزارهای موبایل برای مخاطبان ما تعریف کنید:
نرم افزارهای موبایل یک نوع رسانه هستند که برای انعکاس فعالیت های سازمان، جمع آوری بازخورد و نظرات مخاطبین سازمان نیاز به ابزاری نوین، به روز و سریع به وجود آمده اند. تعیین استراتژی محتوا مهمترین حوزه فعالیت روابط عمومی هاست. از سوی دیگر تعیین استراتژی محتوا کلیدی ترین ویژگی در موفقیت و ترویج یک نرم افزار موبایل سازمانی است. وقتی با یک سازمان به عنوان کارفرما مواجه هستیم، محتوا و نظارت بر آن اهمیت ویژه ای پیدا می کند، به همین دلیل است که به نظر من روابط عمومی ها بایستی مسئول اداره نرم افزارهای موبایل اختصاصی سازمان ها باشند.

نقش نرم افزارهای کاربردی موبایل را روابط عمومی چگونه ارزیابی می کنید؟
موفقیت تمامی نقش هایی که برای روابط عمومی شمرده می شود، اعم از نظام های فرعی تولید، توزیع، تطبیق و غیره بر اساس نظریات کاتز و کان، ارتباط با محیط عمومی و نظارت بر نحوه برقراری ارتباط موثر بر یک پایه استوار است و آن تاکید بر یک پیام واحد در تمامی این پروسه است. اگر یک روابط عمومی یک پیام مشخص نداشته باشد، حتی در صورتی که بتواند با مخاطب سازمان ارتباط خوبی برقرار کند، ارتباط اثربخش نخواهد بود.

 

در بین تمامی ابزارها و رسانه هایی که یک مدیر روابط عمومی در اختیار دارد، نرم افزارهای موبایل، کارایی و اثربخشی بیشتری دارد. چرا که رسانه ای شخصی و یک درگاه ارتباطی با هر فرد به صورت منحصر به فرد است. از سوی دیگر نرم افزارهای موبایل می توانند در گرفتن بازخورد از مطالب به شدت اثربخش باشند. نرم افزارهای موبایلی به صورت تعاملی پیاده سازی می شوند آیینه ای تمام  نما از تک  تک افرادی باشند که از طریق نرم افزار موبایل با سازمان در ارتباطند. البته باید در نظر داشت که نرم افزارهای موبایل جایگزین مجاری ارتباطی سازمانی نیستند بلکه مکمل و تجمیع کننده تمامی رسانه ها و ارتباطات سازمانی اند. پس به صراحت می توان گفت موثرترین عامل در یک روابط عمومی هوشمند هستند.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد