درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 04:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28705صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 24 اسفند 1395 - 09:15
برگزاری نشست پایان سال کارکنان روابط عمومی بانک کشاورزی با حضور مدیرعامل
مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست پایان سال کارکنان روابط عمومی، این بخش را شاخصه مهم و تابلوی این بانک دانست و از زحمات نیروهای متخصص و مجرب این حوزه قدردانی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست پایان سال کارکنان روابط عمومی، این بخش را شاخصه مهم و تابلوی این بانک دانست و از زحمات نیروهای متخصص و مجرب این حوزه قدردانی کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، نشست پایان سال کارکنان روابط عمومی بانک کشاورزی روز سه شنبه 24 اسفند با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، مسعود زحمتکش مدیرامور حوزه مدیریت، رضا لیاقت ورز رئیس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل و کارکنان حوزه روابط عمومی بانک کشاورزی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دکتر شهیدزاده در این جلسه ضمن اثرگذار خواندن فعالیت های روابط عمومی در معرفی خدمات ، فعالیت ها و اقدامات بانک کشاورزی ، بهبود تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی و ارتقای کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشتریان این بانک، کارکنان روابط عمومی در سطح کشور را نیروهایی متخصص ، مجرب و خلاق دانست و از آن ها قدردانی کرد.

وی همچنین سال جدید و تقارن آن با میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت و بانوان بانک کشاورزی را به پیروی از منش و سیره آن حضرت فراخواند.

این گزارش می افزاید مسعود زحمتکش مدیرامور حوزه مدیریت در این نشست، روابط عمومی را پیشانی بانک دانست وخدمت در این بخش را آمیخته با فعالیت شبانه روزی ، قائم به واکنش سریع و خدمتی عاشقانه همراه با نوآوری و نبوغ عنوان کرد .

وی در ادامه، خود ارزیابی و انتقاد پذیری را از جمله راهکارهای موثر برای بهبود خدمت رسانی و افزایش اثرگذاری فعالیت های این بخش برشمرد و از کارکنان روابط عمومی خواست تا همچون گذشته، منش و رفتاری در خور جایگاه یک الگو ارائه دهند.

زحمتکش در پایان سخنان خود ضمن آرزوی توفیق ، همدلی و تلاش بیشتر ، میلاد حضرت فاطمه (س) ، روز زن و عید نوروز را تبریک گفت .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد