درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 00:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30971صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 26 مرداد 1396 - 09:32
یادداشت/ روان سازی صدور انواع ضمانتنامه در بانک ملی ایران در پسا برجام*
اقتصاد ایران، اقتصادی بانک محور است و بخش های مختلف آن برای تامین حساب در گردش و منابع پروژه های خود به بانک ها وابسته هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اقتصاد ایران، اقتصادی بانک محور است و بخش های مختلف آن برای تامین حساب در گردش و منابع پروژه های خود به بانک ها وابسته هستند.


این در حالی است که امکان پرداخت تسهیلات بانک ها نامحدود نیست و مشکلات منابع آن ها موجب شده است تا بانک ها نتوانند به تقاضای همه بخش ها پاسخ دهند. از این رو ضرورت دارد تا روش های دیگری جایگزین تسهیلات ریالی شود.


با تلاش های صورت گرفته توسط دولت محترم در عرصه دیپلماسی و روابط گسترده با کشورهای دیگر، بستر مناسبی برای تعاملات اقتصادی با آن ها به وجود آمده است. نظام بانکی کشور می تواند با استفاده از این فرصت، شرایط مناسبی را برای تعامل با اقتصاد جهانی فراهم آورد.


به این منظور بانک ها نیاز به روابط کارگزاری گسترده ای در سطح بین الملل دارند. اگر این روابط گسترش پیدا کنند به راحتی می توان از منابع بانک های خارجی در قالب تسهیلات فاینانس، ری فاینانس و اعتبارات اسنادی مدت دار برای پاسخ مناسب به تقاضای تسهیلات و تامین مالی پروژه ها استفاده کرد و فشار موجود را از روی بخش ریالی بانک ها برداشت.


روابط کارگزاری بانک ملی ایران در دوران تحریم محدود بود، اما بعد از توافق برجام، شبکه کارگزاری خوبی برای فعالیت بین المللی این بانک به وجود آمد.


این بانک توانست در دوران پس از برجام با کارگزاری های طرف قرارداد خود تبادل ضمانتنامه کند. با این روند، حجم صدور ضمانتنامه های صادره بسیار متفاوت از زمان تحریم شد و تغییرات مهمی در این زمینه رخ داد.


در حال حاضر بانک ملی ایران با 140 کارگزاری از 30 کشور دنیا ارتباط دارد و در حال مذاکره با 180 بانک خارجی دیگر برای برقراری روابط کارگزاری است.


در شرایط پس از رفع تحریم ها، بانک ملی ایران تلاش کرده است تا با روان سازی صدور ضمانتنامه ها، زمینه مساعدی برای بهره جستن فعالان اقتصادی از فرصت های اقتصاد جهانی فراهم آورد.

*دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد