درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 14:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32752صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 7 اسفند 1396 - 12:27
کانال ایجاد کنید، عضو بگیرید و جایزه ببرید
بانک ملی ایران به 12 کانال دارای بیشترین عضو در پیام رسان «بله» جوایز ارزنده ای اهدا خواهد کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران به 12 کانال دارای بیشترین عضو در پیام رسان «بله» جوایز ارزنده ای اهدا خواهد کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیام رسان بله پیام رسانی ساخت نخبگان کشور است که با حمایت بانک ملی ایران در حال توسعه است. این پیام رسان در کنار قابلیت های منحصر به فردی که در بخش ارتباطی خود دارد، انجام عملیات بانکی را برای افراد تا حد زیادی راحت کرده است.

بانک ملی ایران برای حمایت از این پیام رسان جشنواره ای با عنوان کانال های برتر برگزار کرده است که در آن به 12 کانالی که بیشترین عضو را دارند هدایای ارزنده ای به شرح زیر اهدا خواهد کرد.

_ کانالی که بیشترین عضو را داشته باشد برنده 200 میلیون ریال.

_ دومین کانال پر عضو برنده 100 میلیون ریال.

_ 10 جایزه 30 میلیون ریالی به قید قرعه بین صاحبان کانال هایی که اعضای آنها بیشتر از سه هزار عضو باشد اهدا خواهد شد.

افرادی که علاقه مند هستند در بستر بله کانال ایجاد کرده و بر روی آن فعالیت نمایند، تا 18 اسفند ماه فرصت ایجاد کانال و عضو گیری را دارند.

در حال حاضر بیش از 50 سایت و رسانه خبری بر روی این پیام رسان کانال ایجاد کرده و در آن فعالیت می کنند که بعضی از آنها را می توانید بر روی ویترین در این پیام رسان مشاهده نمایید.

کانالی که تا کنون توانسته است بیشترین عضو را در بستر بله جذب کند در حال حاضر بیش از 55 هزار و 770 نفر عضو دارد و 24 کانال هستند که بیشتر از 3 هزار نفر را توانسه اند عضو خود کنند.

بله پیام رسانی است که برای افرادی که آن را نصب می کنند جذابیت های مالی زیادی در کنار ویژگی ارتباطی خود دارد؛ پرداخت قبض موبایل، خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو و پرداخت عوارض خروج از جمله خدمات بانکی است که اکنون بر روی پیام رسان «بله» ارائه می شود.

به ویژه با توجه به مشکلات امنیتی که ussd ها دارند و هشدار های امنیتی که بانک مرکزی درخصوص عدم امنیت آنها برای استفاده کاربران تکرار می کند، بله می تواند بستر مناسبی باشد که کاربران با امنیت خاطر کامل از آن استفاده کنند.

همچنین چسباندن متن طولانی به عکس بدون نیاز به کمک گرفتن از ربات و همچنین انتقال مالکیت کانال و یا گروه از برتری های" پیام رسان بله نسبت به سایر پیام رسان ها است که در کنار سایر خدمات آن می تواند برای مخاطبان جذابیت داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد