درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3624صفحه نخست » فروشگاه آنلاین کتاب‌های روابط‌عمومیشنبه، 18 خرداد 1392 - 15:32
نسخه الکترونیکی کتاب نظریه‌های روابط عمومی
دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها نسخه الکترونیکی کتاب نظریه‌های روابط عمومی را منتشر کرد.
  

روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها به نقل از فاطمه کیهان، مدیر انتشارات، اعلام کرد: کتاب نظریه‌های روابط عمومی ترجمه‌ای است از دکتر علیرضا دهقان که توسط دفتر مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها برای اولین بار در تابستان 1378 منتشر شده است . کتاب حاضر شامل مقالات و دیدگاه‌های گوناگونی است که از سوی نویسندگان آن در مورد روابط عمومی و نظریه‌های ویژه حوزه نظری مطرح شده است.
کیهان در توصیف این کتاب افزود: از دیدگاه نظریه‌پردازان علوم اجتماعی، روابط عمومی یکی از شاخه‌های تخصصی علوم ارتباطات است که در توسعه دانش نظری خود بیشتر وامدار نظریات این رشته و دیگر رشته‌های علوم اجتماعی است و تا زمانی که نظریه‌های اصیلی از مفاهیم بنیادین آن تدوین نیابد به بلوغ و بالندگی نخواهد رسید و پیشرفتی در آن حاصل نخواهد شد. زیرا نظریه‌ها به افزایش درک ما از روابط عمومی انجامیده و فعالیت‌های تحقیقی و نظریه‌پردازی را در روابط عمومی گسترش می‌دهند . کتاب یاد شده به سه بخش تقسیم شده است:
بخش اول موضوع‌های فرانظریه یا دیدگاه‌های جهانی قانون تحقیق و روش‌های عملی روابط عمومی را نشان می‌دهد. فصل‌های بخش دوم معطوف به نظریه‌های ویژه یا حوزه‌های نظری می‌گردند. بخش سوم نیز به موضوعاتی می‌پردازد که به کاربرد عملی نظریه‌ها مربوط می‌شود. در واقع نویسندگان کتاب تلاش دارند ریشه‌های نظری روابط عمومی را به عنوان یک علم اجتماعی تشریح کنند.


برای مطالعه متن کامل درسنامه روابط عمومی پیوست زیر را بارگذاری کنید.
دانلود فایل

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد