درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 04:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3839صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهسه شنبه، 4 تیر 1392 - 11:58
ایجاد نظم بصری درشعب بانک مسکن و تاثیر آن بر رفتار مشتریان
  

نویسندگان :

دکتر شهباز برآهویی استاددانشگاه

عذرامرادی

دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت تحول دانشگاه آزادقشم

 

چکیده

وضعیت کلی شعب بانکها به لحاظ ابعادامکاناتی ، فیزیکی واجرایی درنگاه اولیه به مشتریان می نمایاند که شعب بانک تاچه اندازه درجهت تکریم ارباب رجوع تلاش کرده اند . از این روبانکها بعنوان موسسات ارایه دهنده خدمات برای ارائه خدمات به مشتریان ، باید امکانات وتسهیلات لازم راداراباشند تابتوانند موجبات راحتی وآسایش مشتریان را ازهرلحاظ درهنگام حضور درشعبه فراهم نمایند.مشتریان درشعب بانکها کیفیت رابراساس دکوراسیون شعبه ، وسایل واثاثیه داخل شعبه ، طرز قرارگرفتن وسایل وراحتی وآسایش داخل شعبه ارزیابی می کنند.به همین دلیل موسسات مالی وبانکها باید برای زیباسازی داخل شعب خودسرمایه گذاری زیادی کنندوبا حل مشکلات مشتریان ، درحوزه خدمات واستفاده از مکانیزم پیشرفته درنگهداری وافزایش وفاداری آنها بکوشند.

 

واژگان کلیدی : بعد ظاهری ورفتاری کارکنان ، بعدامکاناتی ، اطلاع رسانی واطلاع گیری ومکانی درشعب

 

 مقدمه:
امروزه مشتریان ازجایگاه ویژه ای درنزد موسسات وسازمانهای ارائه دهنده خدمات برخوردارند. بطوریکه موسسات وسازمانهادرتلاشند تا نظرات وخواسته های متقاضیان خدمات رابا شیوه های مختلف اخذ ودرجهت برآورده نمودن آن قدم بردارند.سازمانها دریافته اند که رضایت مشتری ضامن بقای سازمان است وبایدبا اهمیت وتوجه به این امرپاسخگوی خواسته ها ونیاز های برحق مردم جامعه باشند.
دربانکداری نوین عوامل متعددی وجوددارند که برروند وتجهیز منابع پولی بانک ها تاثیردارند : عوامل فن آوری اطلاعات وارتباطات ، مهارت ، نیروی انسانی شاغل دربانک ها ، تنوع وکیفیت خدمات بانکی ، رضایت مشتریان از کارکنان وازجمله مطلوبیت محیط داخلی ومحل استقرارشعب.
شرایط وامکانات اثرگذار برنظم اداری ورعایت حق مشتریان از طریق ایجادنظم بصری درشعب وجلوگیری ازبی نظمی، مشتریان راکه یکی از دارائی های استراتژیک هستند وممکن است کوتاه مدت باشند به مشتریان بلندمدت تبدیل می کنندوبدین ترتیب ازهرارتباط مشتری به عنوان فرصتی برای ایجادوفاداری استفاده می شود وبانکها باید بکوشند برای پیشرفت خود از مرحله وفاداری مشتری به مرحله وابستگی مشتری ارتقا پیداکنند.

http://marketingarticles.ir

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد