درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 14:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4742صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 31 مرداد 1392 - 10:48
نادیده گرفتن روابط عمومی، یعنی نادیده گرفتن مخاطبان
  

شارا- گردهمایی آموزشی یک روزه مسئولین روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

 

به گزارش شارا به نقل از مهر، مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان  رضوی  ظهر پنجشنبه در این همایش به نقش روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می توانند سازمان های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات یاری دهند، چراکه روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

جعفر سیدآبادی با تاکید بر اینکه در واقع یکی از مبانی توسعه  سازمانی روابط عمومی است افزود: روابط عمومی، پایگاه اطلاعاتی و ارتباطی سازمان است پس نادیده گرفتن روابط عمومی، یعنی نادیده گرفتن حجم وسیعی از مخاطبان و اهمیت ندادن به پاسخگویی، یعنی عدم اعتقاد به کار گروهی و مشارکتی که با نگرش سازمان یافته مغایرت دارد.

وی تصریح کرد: امروزه نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در شکل‌دهی و هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... بر هیچکس پوشیده نیست، شاید تا چندی پیش محوری‌ترین نقشی که برای رسانه‌ها متصور بود صرفاً اطلاع‌رسانی از رویدادهای عینی و واقعی بود.

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: جوامع امروز تمامی سرمایه گذاری شان را بر روی شبکه های اجتماعی در حوزه های مختلف از جمله فضای مجازی و نیروی انسانی قرار داده اند.

سید آبادی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از نهاد های تاثیر گذار در عرصه فرهنگ دینی دارای شبکه های اجتماعی گسترده از قبیل مبلغین، هیئات مذهبی، ائمه جماعات و... است  که میدانی وسیع برای انجام  فعالیت و خدمت رسانی ایجاد کرده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه انعکاس خدمات و فعالیت های فرهنگی بر عهده مسئولین روابط عمومی در ادارات تبلیغات اسلامی است افزود: روبط عمومی ها با ایجاد تعامل مفید و سازنده با مطبوعات و رسانه ها زمینه نشر و گسترش فرهنگ دینی در جامعه را فراهم می کنند.

وی در ادامه به کیفیت اخبار، تنوع در تولید خبر، کیفیت اخبار ارسالی، تهیه عکس مناسب از رویداد ها تاکید  کرد و افزود: ایجاد ارتباط قوی با روحانیون مستقر و هجرت و همچنین هیئات مذهبی شاخص در شهرستان می تواند در تحقق اهداف مورد نظر که همان انعکاس فعالیت ها و گستری فرهنگ دینی در جامه است کمک قابل توجهی کند

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد