درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 07:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48618صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 27 دی 1400 - 06:34
روندهای بانکداری برای سال 2022 (6): تحول بانکداری دیجیتال هرگز متوقف نمی‌شود
گزارش بانکداری دیجیتال تحقیقات قابل توجهی در مورد روندهای بانکداری پس از همه گیری انجام داد و دریافت که بزرگترین چالش اکثر مؤسسات مالی، فناوری قدیمی نیست. بزرگترین نیاز، رهبری، چشم انداز و فرهنگی خواهد بود که تغییرات را در بر می گیرد، مایل به ریسک است و آماده است تا سازمان خود را به چیزی کاملاً متفاوت با آنچه از زمان شکل گیری آنها بوده تبدیل کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در سال 2021، موسسات مالی شروع به درک این موضوع کردند که تحول بانکداری دیجیتال یک سفر است نه مقصد. سازمان ها متوجه شدند که سطح بلوغ در هر زمینه ای بر اساس اهداف تجاری، سرمایه گذاری های انجام شده و پویایی بازار متفاوت است.

 

گزارش بانکداری دیجیتال نشان داد که ارتباط مستقیمی بین بلوغ بانکداری دیجیتال بیشتر و عملکرد مالی برتر وجود دارد. این تحقیق همچنین رابطه ای بین بلوغ تحول دیجیتال، بلوغ نوآوری و بلوغ داده در موسسات مالی پیدا کرد. به عبارت دیگر، زمانی که رهبری و فرهنگ یک سازمان تعهد به بلوغ دیجیتالی را نشان می‌دهد، همه اجزای تحول دیجیتال بهبود می‌یابند.

با توجه به نتایج گزارش مانند استفاده از داده ها برای ایجاد تجارب بهبود یافته در مشتری، واضح است که سرمایه گذاری ها در تحول بانکداری دیجیتال باید همچنان افزایش یابد. مزیت فرآیند تحول بانکداری دیجیتال قوی می‌تواند هزینه‌ها را از طریق بهبود و افزایش کارایی کاهش دهد و در تجارب بهبودیافته ناشی از نوآوری، شخصی‌سازی، رضایت و رشد کارمندان را جبران کند.

گزارش بانکداری دیجیتال تحقیقات قابل توجهی در مورد روندهای
بانکداری پس از همه گیری انجام داد و دریافت که بزرگترین چالش اکثر مؤسسات مالی، فناوری قدیمی نیست. بزرگترین نیاز، رهبری، چشم انداز و فرهنگی خواهد بود که تغییرات را در بر می گیرد، مایل به ریسک است و آماده است تا سازمان خود را به چیزی کاملاً متفاوت با آنچه از زمان شکل گیری آنها بوده تبدیل کند.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد