درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 06:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان

  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اسرار "هوش گیاهان"
  قطعی گوگل در 1 می 2024
  «آژانس» آخرین کلمه کثیف صنعت تبلیغات است
  دانشجویان روزنامه‌نگار دانشگاه کلمبیا شاهد روزهای پرتنش بودند
  رویداد آکسیوس: رهبران ارتباطات در مورد شراکت، سیاست و هوش مصنوعی در پذیرایی آخر هفته WHCD بحث می‌کنند
  آی بی ام سارا مرون را به عنوان مدیر ارشد ارتباطات در میان سازماندهی مجدد معرفی می‌کند
  اصل رهبری آمازون مربوط به مخالفت و تعهد
  نشست‌های تخصصی روابط‌عمومی در آذربایجان شرقی با تمرکز بر هوش مصنوعی
  وضعیت آزادی مطبوعات در جهان در سال 2024: تاریکی فزاینده
  روز جهانی آزادی مطبوعات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52547صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:46
6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
اکثر رهبران سازمان هیچ توجهی به این حرفه ندارند. آنها بر این باورند که هر کسی می تواند کار روابط‌عمومی را انجام دهد. آنها درک نزدیک‌بینی از این حرفه دارند، بنابراین نیازی به مشارکت یک روابط‌عمومی داخلی و مشاور برای مدیریت شهرت خود نمی‌بینند.
  

محدودیت مالی

شکی نیست که سازمان ها در حال کاهش بودجه هستند و در نتیجه منجر به تامین مالی ضعیف بخش
روابط‌عمومی می شود. بستن کمربند مالی جریان بودجه روابط‌عمومی را متوقف کرده است.

افزایش بستر ارتباطی

پلتفرم های ارتباطی راهی سریع و آسان برای انتشار پیام ها به مخاطبان هدف ارائه می دهند. اما انتخاب کانال های ارتباطی مناسب برای مشتریان می تواند پر زحمت باشد. اگرچه بسیاری از رسانه های اجتماعی برای استفاده رایگان هستند. با این حال، برای دسترسی به مخاطبان مناسب، انتقال پیام های خود به آنها و به دست آوردن نتایج مطلوب، باید زمان زیادی سرمایه گذاری کرد.

مدیریت انتظارات مشتری

این مشکلی است که مشتریان از شما انتظار دارند جادو انجام دهید تا انتظارات تصوری آنها را برآورده کنید. آنها از شما انتظار دارند که با هر بودجه ای کار کنید. آنها انتظارات غیرواقع بینانه ای از پوشش رسانه ای دارند و اینکه بودجه آنها تا کجا افزایش می یابد. با وجود این چالش‌ها، یک تمرین‌کننده باید دامنه کمپین خود را کاهش دهد تا حداقل به نتیجه مطلوب برسد.

قدردانی ضعیف از حرفه در بین رهبران سازمان های دولتی و خصوصی

اکثر رهبران سازمان هیچ توجهی به این حرفه ندارند. آنها بر این باورند که هر کسی می تواند کار روابط‌عمومی را انجام دهد. آنها درک نزدیک‌بینی از این حرفه دارند، بنابراین نیازی به مشارکت یک روابط‌عمومی داخلی و مشاور برای مدیریت شهرت خود نمی‌بینند.

آگاهی پایین از روابط‌عمومی و معنای آن

روابط‌عمومی هنوز در اکثر کشورهای در حال توسعه جهان یک پدیده در حال تحول است. این امر باعث شده است که گسترش این رشته در جهان به عقب برگردد. روابط‌عمومی فقط یک موضوع در ارتباطات جمعی یا بازاریابی یا یک رشته است. تا زمانی که تمرین‌کنندگان به زنگ بیدارباش برخیزند، این رشته ممکن است به مرگ طبیعی در این کشورها بمیرد.

استفاده ضعیف از رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی پایه و اساس برتری روابط‌عمومی را در عصر دیجیتال تشکیل داده اند. هر تمرین‌کننده‌ای که در استفاده از آن دچار مشکل و کاستی باشد، ممکن است به زودی از این حرفه خارج شود. رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، لینکداین، توییتر و غیره در عصر حاضر از فعالیت ما برجسته هستند. با این حال اکثر کاربران شبکه های اجتماعی از آنها سوء استفاده زیادی می کنند.

نویسنده: علیرضا شواخی زواره، کارشناس روابط‌عمومی و ارتباطات
شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  شاخص‌های هوسمندی روابط‌عمومی‌‌


  غلبه بر ۹ چالش مهم آموزش کارکنان


  آداب برقراری تماس تلفنی در عصر امروز


  فروتنی فکری چیست؟


  روابط‌عمومی و رسانه: چگونه با هم کار می‌کنند؟


  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


  توصیه‌های یک خبرنگار موفق برای تهیه گزارش‌های تحقیقی تلویزیونی


  ابزارهای هوش مصنوعی برای مقابله با جعل عمیق (دیپ فیک)


  روایت‌های رسانه‌ای و خبری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد