درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 12:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
  شیفتگی جمعی
  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد
  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53752صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 07:39
نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
روابط‌عمومی و گردشگری دو حوزه‌ای هستند که ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. روابط‌عمومی ابزاری قدرتمند برای ترویج و بازاریابی گردشگری است. با استفاده از روابط‌عمومی، می‌توان آگاهی از یک مقصد گردشگری را افزایش داد، تصویر مثبتی از آن مقصد ایجاد کرد و گردشگران را به بازدید از آن مقصد ترغیب کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط‌عمومی و گردشگری دو حوزه‌ای هستند که ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. روابط‌عمومی ابزاری قدرتمند برای ترویج و بازاریابی گردشگری است. با استفاده از روابط‌عمومی، می‌توان آگاهی از یک مقصد گردشگری را افزایش داد، تصویر مثبتی از آن مقصد ایجاد کرد و گردشگران را به بازدید از آن مقصد ترغیب کرد.


در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از روابط‌عمومی در گردشگری آورده شده است:


ارسال خبرنامه‌ها و اطلاعیه‌های مطبوعاتی: این یک راه عالی برای اطلاع‌رسانی به رسانه‌ها و عموم مردم در مورد اخبار و رویدادهای گردشگری است.


ایجاد و مدیریت محتوای رسانه‌های اجتماعی: محتوای جذاب و با کیفیت می‌تواند به جلب توجه گردشگران بالقوه کمک کند.


برگزاری رویدادهای رسانه‌ای: این رویدادها فرصتی عالی برای برقراری ارتباط با رسانه‌ها و معرفی مقصد گردشگری به آن‌هاست.


ایجاد روابط با تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی: تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به تبلیغ مقصد گردشگری به مخاطبان خود کمک کنند.


روابط‌عمومی می‌تواند نقش مهمی در توسعه گردشگری پایدار نیز ایفا کند. روابط‌عمومی می‌تواند به افزایش آگاهی در مورد اهمیت گردشگری پایدار کمک کند و گردشگران را به انتخاب مقاصد گردشگری پایدار تشویق کند.


در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از روابط‌عمومی برای ترویج گردشگری پایدار آورده شده است:


ایجاد و انتشار محتوای آموزشی در مورد گردشگری پایدار: این محتوا می‌تواند به گردشگران کمک کند تا در مورد تأثیرات سفر خود بر محیط زیست و جوامع محلی آگاه شوند.


همکاری با سازمان‌های غیرانتفاعی و جوامع محلی: این همکاری‌ها می‌تواند به ترویج گردشگری پایدار و ایجاد منافع اجتماعی و اقتصادی برای جوامع محلی کمک کند.


حمایت از پروژه‌های گردشگری پایدار: حمایت از این پروژه‌ها می‌تواند به توسعه گردشگری پایدار کمک کند.


با استفاده از روابط‌عمومی به روشی موثر، می‌توان آگاهی از گردشگری و گردشگری پایدار را افزایش داد و از مزایای این دو حوزه برای جوامع و اقتصادها بهره‌مند شد.


 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد