درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 10:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54075صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 04:30
استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
در این مقاله، کیتی رابرت، مدیرعامل Trust Insights، به بررسی دلایلی می‌پردازد که چرا ما اغلب از صحبت در مورد شکست خودداری می‌کنیم. او پنج دلیل اصلی را شناسایی می‌کند:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، کیتی رابرت، مدیرعامل Trust Insights، به بررسی دلایلی می‌پردازد که چرا ما اغلب از صحبت در مورد شکست خودداری می‌کنیم. او پنج دلیل اصلی را شناسایی می‌کند:
 

عدم کنترل: ما دوست داریم احساس کنیم که بر زندگی خود کنترل داریم، و اعتراف به شکست می‌تواند به نظر برسد که این کنترل را از دست می‌دهیم.


نفس: ما می‌ترسیم که اعتراف به شکست باعث شود دیگران ما را کمتر شایسته یا توانا ببینند.


عدم خودآگاهی: ما ممکن است شکست را به درستی تشخیص ندهیم یا از آن آگاه نباشیم.


ادراک شایستگی: ما می‌ترسیم که اعتراف به شکست باعث شود دیگران ما را ناتوان یا کم توان ببینند.


افشای ضعف: ما می‌ترسیم که اعتراف به شکست ما را ضعیف جلوه دهد.


رابرت استدلال می‌کند که این دلایل اغلب اشتباه هستند. او می‌گوید که شکست اغلب فرصتی برای یادگیری و رشد است. او همچنین می‌گوید که اعتراف به شکست نشان‌دهنده قدرت و اعتماد به نفس است.


رابرت پیشنهاد می‌کند که ما طرز فکر خود را در مورد شکست تغییر دهیم. او می‌گوید که باید شکست را به عنوان بخشی طبیعی از زندگی ببینیم و از آن به عنوان فرصتی برای یادگیری و رشد استفاده کنیم.


در اینجا چند نکته برای پذیرش شکست آورده شده است:
به یاد داشته باشید که همه شکست می‌خورند. حتی موفق‌ترین افراد جهان نیز شکست را تجربه کرده‌اند.


شکست را به عنوان فرصتی برای یادگیری ببینید. از شکست خود برای شناسایی نقاط ضعف خود و یافتن راه‌هایی برای بهبود استفاده کنید.


از شکست خود نترسید. اعتراف به شکست نشان‌دهنده قدرت و اعتماد به نفس است.


با تغییر طرز فکر خود در مورد شکست، می‌توانیم از آن به عنوان فرصتی برای رشد و پیشرفت استفاده کنیم.


داستان شخصی
من در طول زندگی حرفه‌ای خود شکست‌های زیادی را تجربه کرده‌ام. یکی از بزرگترین شکست‌های من زمانی بود که به عنوان مدیر یک پروژه، پروژه شکست خورد. من احساس شرم و شکست می‌کردم. می‌ترسیدم که از دست دادن شغلم یا از دست دادن اعتماد رئیسم باعث شود.


با این حال، تصمیم گرفتم که از این تجربه درس بگیرم. من شروع به مطالعه در مورد شکست کردم و با افرادی که شکست‌های مشابهی را تجربه کرده بودند صحبت کردم. من متوجه شدم که شکست بخشی طبیعی از زندگی است و می‌تواند فرصتی برای یادگیری و رشد باشد.


من شروع به صحبت در مورد شکست خود با دیگران کردم. من می‌خواستم به آنها کمک کنم تا بدانند که تنها نیستند. من همچنین می‌خواستم به آنها نشان دهم که شکست می‌تواند به فرصتی برای رشد تبدیل شود.


از آن زمان، من در مورد شکست‌هایم با دیگران صحبت کرده‌ام. من متوجه شده‌ام که صحبت در مورد شکست می‌تواند مفید باشد. این می‌تواند به شما کمک کند تا احساس کنید تنها نیستید و می‌تواند به دیگران کمک کند تا از شکست‌های خود درس بگیرند.


اگر شکست را تجربه کرده‌اید، نترسید که در مورد آن صحبت کنید. صحبت در مورد شکست می‌تواند به شما کمک کند تا از آن درس بگیرید و به رشد خود ادامه دهید.
 

منبع: mail.yahoo.

 

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد