درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 20:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5431صفحه نخست » چهارشنبه، 3 مهر 1392 - 11:43
برگزاری کنفرانس ملی بازاریابی و مدیریت
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس ملی بازاریابی و مدیریت مشتریان در تاریخ نهم آبان ماه با حضور اساتید برجسته این حوزه در تهران برگزار می شود.

به گزارش شارا پس از برگزاری موفقیت آمیز کنفرانس های ملی بازاریابی و برندسازی با حضور بیش از 900 نفر از علاقمندان و صاحب نظران این حوزه ، شرکت مبنا مدیران و باشگاه مدیران موفق اقدام به برگزاری کنفرانس ملی بازاریابی و مدیریت مشتریان نموده اند .
این کنفرانس در تاریخ نهم آبان ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی نیایش و با سخنرانی بزرگان بازاریابی کشور نظیر دکتر امیر اخلاصی ( عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ) ، دکتر محمدرضا نظری ( مشاور دفتر مطالعات استراتژیک سازمان گسترش و نوسازی ایران ) ، دکتر محمد بلوریان تهرانی ( دکتری بازاریابی از دانشگاه ایندیانای آمریکا ) ، علی پاکزادیان مقدم ( موسس ومدیرعامل شرکت مبنا مدیران ) و محمدرضا شعبانعلی ( مدرس برجسته اصول و فنون مذاکره ) برگزار خواهد شد.
در این کنفرانس موضوعاتی چون راه اندازی باشگاه های مشتریان ، الگوهای نوین وفادارسازی مشتریان با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی و مذاکره با مشتریان ناراضی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت . لذا چنانچه به جذب مشتری جدید و حفظ مشتری فعلی تان علاقه مندید این کنفرانس میتواند کمک شایانی به شما رساند.
علاقه مندان برای شرکت در این کنفرانس می توانند به نشانی اینترنتی www.modir.biz مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22272401 تماس حاصل نمایند .

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد