درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 18:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54928صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 20:19
جستجو همچنان سلطان باقی می‌ماند، اما رشد کند می‌شود
درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
درآمد تبلیغات جستجوی ایالات متحده در سال ۲۰۲۳ به رکورد ۸۸.۸ میلیارد دلار رسید. این رقم نشان‌دهنده افزایش ۵.۲ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۲ است و نشان می‌دهد که جستجو همچنان علیرغم افزایش قیمت‌ها و رقابت فزاینده، کانال تبلیغاتی قدرتمندی باقی مانده است.
  


 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || درآمد تبلیغات جستجوی ایالات متحده در سال ۲۰۲۳ به رکورد ۸۸.۸ میلیارد دلار رسید.

این رقم نشان‌دهنده افزایش ۵.۲ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۲ است و نشان می‌دهد که جستجو همچنان علیرغم افزایش قیمت‌ها و رقابت فزاینده، کانال تبلیغاتی قدرتمندی باقی مانده است.

یافته‌ها

جستجو با ۳۹.۵ درصد از کل سهم بازار، همچنان بزرگترین بخش تبلیغات دیجیتال را به خود اختصاص می‌دهد. با این حال، این سهم در سال‌های اخیر به طور پیوسته در حال کاهش بوده است.

رشد سالانه تبلیغات جستجو کندتر از کل صنعت دیجیتال و سایر فرمت‌های تبلیغاتی مانند رسانه‌های اجتماعی و ویدیو است.

علیرغم کند شدن رشد، تبلیغات جستجو در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ با ۱۲.۳ درصد افزایش، قوی‌ترین عملکرد را داشته است.

- درآمد تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۳ با ۸.۷ درصد افزایش به ۶۴.۹ میلیارد دلار رسید.

-- تبلیغات ویدیویی ۵۲.۱ میلیارد دلار یا ۲۳.۲ درصد از کل درآمد تبلیغاتی را در سال ۲۰۲۳ به خود اختصاص داد.

- درآمد تبلیغات نمایشی در سال ۲۰۲۳ به ۶۶.۱ میلیارد دلار رسید که رشدی ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

- شبکه‌های خرده‌فروشی: شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی شاهد افزایش 16.3 درصدی درآمد به 43.7 میلیارد دلار بودند.

 چشم‌انداز سال ۲۰۲۴:

 

 IAB چشم‌انداز را "امیدوارکننده" می‌داند، اما خاطرنشان می‌کند که تبلیغ‌کنندگان باید برای سازگاری با رفتارهای متغیر مصرف‌کننده، کانال‌های مصرف جدید، مقررات حفظ حریم خصوصی و تحولات هوش مصنوعی آماده باشند.

 

منبع انگلیسی: searchengineland

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد