درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 20:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54932صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:41
50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
فهرست سالانه 50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس برای سومین سال متوالی، رهبران بازاریابی را که ریسک کرده‌اند، وضعیت موجود را مختل کرده‌اند و تأثیر قابل‌توجهی بر رشد و تحول برندها و کسب‌وکارهای خود داشته‌اند، به رسمیت می‌شناسد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || در دنیای پویای چرخه‌های خبری دائماً در حال تغییر، پیام‌های در حال تکامل، پلتفرم‌های جدید برای دسترسی به مشتریان، فناوری‌های نوظهور و نوسانات اقتصادی، یک مدیر ارشد بازاریابی (CMO) بودن کار آسانی نیست.

 

 فهرست سالانه 50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس برای سومین سال متوالی، رهبران بازاریابی را که ریسک کرده‌اند، وضعیت موجود را مختل کرده‌اند و تأثیر قابل‌توجهی بر رشد و تحول برندها و کسب‌وکارهای خود داشته‌اند، به رسمیت می‌شناسد.


برگزیدگان امسال شامل کهنه‌کاران شرکت‌های بزرگ مانند لیندا باف، مدیر ارشد بازاریابی جنرال الکتریک هستند. باف پس از یک دهه حضور در این سمت، به رهبری جنرال الکتریک در افزایش دید عمومی در حین تقسیم شدن به سه نهاد مجزا کمک کرد: GE Healthcare، GE Vernova و GE Aerospace. در دسامبر 2022، باف مسئولیت خرید تمام فضای تبلیغاتی در نسخه چاپی نیویورک تایمز و همچنین بیشتر تبلیغات دیجیتال برتر آن توسط جنرال الکتریک برای معرفی این تقسیم‌بندی بود.

براد هیراناگا، مدیر برند و برندسازی Cotopaxi، شرکت پوشاک، نیز مورد تقدیر قرار گرفت. او به فوربس گفت که این استارت‌آپ را در سفری از کارآفرینی به کارآفرینی رهبری می‌کند، قابلیت‌ها و فرهنگ بازاریابی آن را بازطراحی می‌کند و به کانال‌های رسانه‌ای جدید گسترش می‌دهد.

او همچنین ماموریت برند را برای انجام کارهای اجتماعی در مرکز پیام‌های خود قرار داده است.

ینیت مهرا، مدیر ارشد بازاریابی Chime، این بانک آنلاین را به عنوان اولین برند دیجیتال و مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی که مانند اعضای یک جامعه صحبت می‌کند، ایجاد کرد و نزدیک به 1 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام به دست آورد.

و ماگی شمرین، مدیر تبلیغات United Airlines، به ایجاد یک کمدی رمانتیک شش دقیقه‌ای تعطیلات به نام "Connection Lost" کمک کرد که در Bumble تبلیغ شد.

به طور کلی، 76٪ از بازاریابان در فهرست امسال از شرکت‌های سهامی عام هستند که 80٪ آنها در ایالات متحده مستقر هستند. اکثریت - 62٪ - زن و 32٪ افراد رنگین پوست هستند.

فهرست سالانه 50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس، رهبرانی را که در سال 2024 قوانین را زیر پا می‌گذارند، به رسمیت می‌شناسد.

این برندگان شامل کهنه‌کاران شرکت‌های بزرگ و همچنین رهبران استارتاپ‌ها هستند.

آنها با ریسک کردن، وضعیت موجود را مختل کرده و تأثیر قابل توجهی بر رشد و تحول برندها و کسب و کارهای خود داشته‌اند.

اکثریت برندگان از شرکت‌های سهامی عام هستند که در ایالات متحده مستقر هستند.

تعداد قابل توجهی از آنها زن و افراد رنگین پوست هستند.

منبع انگلیسی: forbes

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد