درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 - 09:21   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی و رسانه: چگونه با هم کار می‌کنند؟
  جشن گرفتن زمین خوردن: درس‌هایی از بوستون داینامیکس و اطلس
  توصیه‌های یک خبرنگار موفق برای تهیه گزارش‌های تحقیقی تلویزیونی
  راهبردهایی برای یافتن و نوشتن گزارش‌های مبتنی بر راه حل
  کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی
  اوپن‌ای‌آی محتوای شما را می‌خواهد، چه بخواهید چه نخواهید
  هنر درست اندیشیدن
  لایحه تیک‌تاک تصویب شد: 5 نکته کلیدی برای متخصصان روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی، کلید موفقیت استارت‌آپ‌های فناوری
  افراد دارای معلولیت را در اتاق خبر و در گزارش‌هایتان بگنجانید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54942صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 31 فروردین 1403 - 13:04
ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
مایکروسافتوَسَا-یِک (VASA-1) را معرفی می‌کند: ابزار هوش مصنوعی که می‌تواند از یک تصویر، ویدیو تولید کند. وَسَا-یِک یک مدل هوش مصنوعی تصویر به ویدیو است که می‌تواند با استفاده از یک عکس و یک کلیپ صوتی گفتار، ویدیوهای واقع‌گرایانه ایجاد کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || مایکروسافتوَسَا-یِک (VASA-1) را معرفی می‌کند: ابزار هوش مصنوعی که می‌تواند از یک تصویر، ویدیو تولید کند.

وَسَا-یِک یک مدل هوش مصنوعی تصویر به ویدیو است که می‌تواند با استفاده از یک عکس و یک کلیپ صوتی گفتار، ویدیوهای واقع‌گرایانه ایجاد کند.

این ابزار از حرکات همگام صورت و لب، ظرافت‌های چهره و حرکات طبیعی سر برای ایجاد ویدیوهای با کیفیت بالا استفاده می‌کند.

مایکروسافت تاکید می‌کند که وَسَا-یِک فقط یک نمایش تحقیقاتی است و هیچ برنامه‌ای برای انتشار عمومی آن وجود ندارد.

وَسَا-یِک یک پیشرفت قابل توجه در فناوری هوش مصنوعی مولد است. توانایی ایجاد ویدیوهای واقع‌گرایانه از یک عکس و یک کلیپ صوتی، کاربردهای بالقوه زیادی در زمینه‌هایی مانند سرگرمی، آموزش و ارتباطات دارد.

با این حال، این فناوری نگرانی‌های اخلاقی را نیز به وجود می‌آورد. وَسَا-یِک می‌تواند برای ایجاد دیپ‌فیک‌های متقاعدکننده‌ای استفاده شود که می‌توان از آنها برای انتشار اطلاعات نادرست یا آسیب رساندن به اعتبار افراد استفاده کرد.

مایکروسافت باید اقدامات احتیاطی را برای اطمینان از استفاده مسئولانه از وَسَا-یِک و به حداقل رساندن پتانسیل سوءاستفاده از آن انجام دهد.

منبع انگلیسی: creativebloq
منبع فارسی: شارا
 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت


  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی


  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی و رسانه: چگونه با هم کار می‌کنند؟


  توصیه‌های یک خبرنگار موفق برای تهیه گزارش‌های تحقیقی تلویزیونی


  افراد دارای معلولیت را در اتاق خبر و در گزارش‌هایتان بگنجانید


  روابط‌عمومی، کلید موفقیت استارت‌آپ‌های فناوری


  راهبردهایی برای یافتن و نوشتن گزارش‌های مبتنی بر راه حل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد