درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 - 02:12   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهبردهایی برای یافتن و نوشتن گزارش‌های مبتنی بر راه حل
  کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی
  اوپن‌ای‌آی محتوای شما را می‌خواهد، چه بخواهید چه نخواهید
  هنر درست اندیشیدن
  لایحه تیک‌تاک تصویب شد: 5 نکته کلیدی برای متخصصان روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی، کلید موفقیت استارت‌آپ‌های فناوری
  افراد دارای معلولیت را در اتاق خبر و در گزارش‌هایتان بگنجانید
  آیا هوش مصنوعی به آگاهی رسیده است؟
  نقش تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی در ایجاد افسردگی و اضطراب
  اپل با شش طرح لوگوی جدید و خیره‌کننده ما را شگفت‌زده می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54943صفحه نخست » ادامه مطلب یکجمعه، 31 فروردین 1403 - 13:12
متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
متا مدل‌های هوش مصنوعی منبع باز جدید خود به نام لامای۳ و همچنین به‌روزرسانی دستیار هوش مصنوعی خود را منتشر کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || متا مدل‌های هوش مصنوعی منبع باز جدید خود به نام لامای۳ و همچنین به‌روزرسانی دستیار هوش مصنوعی خود را منتشر کرد.

لامای۳ (Llama 3) بر روی مجموعه داده‌ای از بیش از 15 تریلیون توکن آموزش دیده است که هفت برابر بزرگتر از مجموعه داده لامای۲ (Llama 2) است.

این مدل شامل چهار برابر کد بیشتر از بامای۲ است و 5 درصد از داده‌های آموزشی آن "داده‌های غیرانگلیسی با کیفیت بالا" است که بیش از 30 زبان را پوشش می‌دهد.

دستیار هوش مصنوعی متا اکنون می‌تواند با استفاده از اطلاعات بلادرنگ گوگل و بینگ به سوالات پاسخ دهد.

این دستیار در حال حاضر در ایالات متحده، استرالیا، کانادا، غنا، جامائیکا، مالاوی، نیوزیلند، نیجریه، پاکستان، سنگاپور، آفریقای جنوبی، اوگاندا، زامبیا و زیمبابوه در دسترس است.

متا در حال توسعه نسخه‌ای از لامای۳ است که تقریباً شش برابر قدرتمندتر از مدل‌های فعلی است.

هوش مصنوعی متا در اواخر سال بر روی هدست های متا کوئست در دسترس خواهد بود.

متا معتقد است که این مدل‌ها می‌توانند به حفظ مدل کسب‌وکار مبتنی بر تبلیغات خود با حاشیه بالا کمک کنند و کاربران را درگیر نگه دارند.

با این حال، برخی از نگرانی‌ها در مورد مدل‌های هوش مصنوعی منبع باز وجود دارد، مانند پتانسیل سوءاستفاده توسط بازیگران مخرب.

متا باید برای حل این نگرانی‌ها و اطمینان از استفاده ایمن و اخلاقی از مدل‌های خود اقدام کند.

 

منبع انگلیسی:

منبع فارسی: شارا

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهکارهای مسئولیت‌‌‌ اجتماعی


  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت


  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی


  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی


  افراد دارای معلولیت را در اتاق خبر و در گزارش‌هایتان بگنجانید


  هفت درس رهبری از"بکهام" برای متخصصان جوان روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی، کلید موفقیت استارت‌آپ‌های فناوری


  راهبردهایی برای یافتن و نوشتن گزارش‌های مبتنی بر راه حل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد