درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 14:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
  شیفتگی جمعی
  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54983صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:09
فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
در روز زمین 2024، بحث پیرامون اقدامات لازم برای پایدارتر کردن تبلیغات دیجیتال داغ‌تر از همیشه است. با این حال، به نظر می‌رسد که صنعت در بن‌بستی گرفتار شده است، زیرا هر یک از ذینفعان منتظر می‌ماند تا دیگری اولین قدم را بردارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در روز زمین 2024، بحث پیرامون اقدامات لازم برای پایدارتر کردن تبلیغات دیجیتال داغ‌تر از همیشه است. با این حال، به نظر می‌رسد که صنعت در بن‌بستی گرفتار شده است، زیرا هر یک از ذینفعان منتظر می‌ماند تا دیگری اولین قدم را بردارد.

پایدارتر کردن تبلیغات دیجیتال یک تلاش جمعی است که به تعهد و همکاری همه ذینفعان نیاز دارد.

با وجود چالش‌ها، فرصت‌های زیادی برای ایجاد تغییری مثبت وجود دارد. استانداردهای GARM، ابزارهای موجود و مقررات آینده می‌توانند به تسریع پیشرفت کمک کنند.

با این حال، این به عهده صنعت است که با هم کار کند و راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را برای غلبه بر موانع موجود توسعه دهد.

صنعت تبلیغات دیجیتال در تلاش است تا پایدارتر شود، اما با چالش‌هایی مانند عدم وجود استانداردهای اندازه‌گیری جهانی، ریسک درآمد و عدم پذیرش مواجه است.

انتشار استانداردهای پایداری استانداردهای پایداری GARM در ماه ژوئن ممکن است به روشن شدن چشم‌انداز و تشویق سرمایه‌گذاری در موجودی سبزتر کمک کند.

ابزارها و پلتفرم‌های موجود می‌توانند به تبلیغ‌کنندگان و برندها در خرید پایدارتر کمک کنند.

همکاری بین ذینفعان کلیدی برای توسعه راه‌حل‌های مشترک ضروری است.

مقررات آینده مانند CSRD در اتحادیه اروپا ممکن است مشوقی برای اقدام در زمینه پایداری باشد.

صنعت تبلیغات دیجیتال برای دستیابی به پایداری به اقدام جمعی نیاز دارد. استانداردهای جهانی، ابزارها و مقررات می‌تواند به صنعت کمک کند تا به سمت آینده‌ای پایدارتر حرکت کند.
 

منبع انگلیسی: digiday

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد