درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 23:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5823صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 15 مهر 1392 - 18:41
گزارش برگزاری نشست مدیران روابط عمومی‌ وزارت ارشاد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌ها و مراکز تابعه در این وزارتخانه برگزار شد.

 

به گزارش شارا، مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین نشست مدیران روابط عمومی‌های این وزارتخانه و سازمان‌ها و مراکز تابعه، هدف از برگزاری این نشست را ارتقای سطح آگاهی، هم‌اندیشی و هم‌افزایی روابط عمومی‌ها و هماهنگی بین آن‌ها برای همکاری‌های آینده عنوان کرد.

 

بابک دربیکی با اشاره به این‌که روابط عمومی‌ها وظایف خطیر و سنگینی برعهده دارند، بر تعامل دائمی روابط عمومی‌های تابعه با مرکز روابط عمومی وزارتخانه تأکید کرد.

 

او ادامه داد: بر این باوریم که هماهنگی با این مرکز از موازی‌کاری‌های احتمالی در حوزه‌های کاری جلوگیری می‌کند و به هم‌افزایی در عملکردها منجر خواهد شد.

 

مشاور وزیر ارشاد در ادامه، به بحث بودجه اشاره کرد و از روابط عمومی‌ها خواست تا فعالیت‌ها و برنامه‌های سالانه خود را برای تنظیم و هماهنگی به این مرکز ارسال کنند.

 

اهمیت موضوع اخبار و اطلاع‌رسانی بحث دیگری بود که رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد به آن پرداخت و اظهار کرد که از روابط عمومی‌ها این انتظار را دارد، در تهیه و تنظیم اخبار، اصول حرفه‌یی و اولیه‌ی خبر را مد نظر داشته باشند و اخبار سایت‌های مراکز خود را بهنگام و روزآمد کنند.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از روابط عمومی‌ها خواست تا بحث جریان‌سازی‌های خبری را جدی بگیرند و تنها در مقام پاسخگویی و تهیه‌ی جوابیه عمل نکنند.

 

دربیکی در ادامه، به اهمیت رسانه‌ها و نقش سازنده‌ی آن‌ها در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های حوزه‌ی فرهنگ و هنر اشاره و بر تعامل سازنده‌ی روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها تأکید کرد.

 

وی افزود: درصدد هستیم با تداوم این‌گونه نشست‌ها در جهت هم‌افزایی و استفاده از خلاقیت‌ها گام برداریم و سیاست‌های اطلاع‌رسانی یکسانی را در حوزه‌ی وزارت ارشاد تدوین کنیم.

 

در ادامه‌ی این نشست، مدیران روابط عمومی‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، پژوهشگاه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، ، سازمان حج و زیارت، معاونت امور هنری، سازمان امور سینمایی، معاونت فرهنگی و معاونت مطبوعاتی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد