درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 00:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5863صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 16 مهر 1392 - 14:48
روابط عمومی‌ها باید برکات سفر مقام معظم رهبری را در سطح جامعه تبیین کنند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی با بر شمردن اهمیت و جایگاه روابط عمومی‌ها گفت: تأثیر روابط عمومی در تصمیم‌سازی سازمان بدیهی و غیر قابل انکار است.

به گزارش شارا از بجنورد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی "علیرضا دوانلو" در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اظهار کرد: رسالت روابط عمومی تحقیق میدانی است که نتیجه آن بازخورد افکار عمومی به سازمان خواهد بود.

وی افکار سنجی، ترغیب، تشویق، بازبینی و تبلیغ را از وظایف مهم روابط عمومی برشمرد که می‌تواند اسباب موفقیت یک سازمان را در منظر افکار عمومی رقم بزند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با توجه به رویدادهای اخیر در عرصه سیاست خارجی و گفتگوهای بین‌المللی مسئولیت روابط عمومی در تشریح و تبیین اهداف این گفتگوها در سطوح داخلی سنگین‌تر خواهد بود.

دوانلو از نقش روابط عمومی‌ها در بازتاب سرافرازانه سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی ابراز خرسندی کرد و خطاب به مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها، اجرای هر چه بهتر برنامه‌های ستاد نکوداشت نخستین سالگرد این سفر را مورد تاکید قرار داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی هم در این نشست از سفر مقام معظم رهبری به عنوان یک رویداد تاریخی و بی نظیری برای این استان دانست.

سیف الله مطلبی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید برکات سفر مقام معظم رهبری را در سطح جامعه تبیین کنند اضافه کرد: مردم ولایتمدار این استان با توجه به شرایط سخت اقتصادی، بلوغ سیاسی خود را با حضور چشمگیر و مثال زدنی خود در استقبال از مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد