درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 19:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8318صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 15 دی 1392 - 21:46
انتشار نسخه الکترونیکی 3 عنوان کتاب جدید
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)،- دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها طی روزهای آینده 3 عنوان کتاب تخصصی جدید در قالب الکترونیکی منشر خواهد کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، این کتاب‌ها با عناوین:

نگاهی اسلامی به اخلاق رسانه‌ای، همگرایی رسانه‌ای و فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی، و مسئولیت مدنی رسانه‌ها در حقوق موضوعه ایران بزودی برروی وب‌‌سایت رسانه قرار خواهند گرفت.

بر اساس این گزارش، نام کتاب نخست ، نگاهی اسلامی به اخلاق رسانه‌ای نام دارد که توسط محمد روحانی و حسین بابایی مجرد در دو بخش تحریر شده است.

بخش اول به مبانی اخلاق رسانه‌ه‌ای اشاره دارد که خود به 3 فصل تقسیم شده است.

در فصل اول، رسانه‌های جمعی و معضل تکنولوژی  مورد تأکید قرار گرفته است.

در فصل دوم، «فلسفه علم؛ درآمدی بر تبیین روش شناسی تولید علم دینی» مورد بحث واقع شده است.

فصل سوم، این بخش بنیان‌های فلسفی اخلاق در رسانه را به تفصیل مورد بررسی قرار داده است.

نویسندگان در بخش دوم کتاب، «اصول اخلاق رسانه‌ای» را مورد بررسی قرار داده و در فصول چهارگانه آن به بحث اخلاق رسانه‌ای در غرب، تحلیل و بررسی اخلاق در غرب و اخلاق رسانه‌ای در اسلام پرداخته‌اند.

دومین کتاب از این مجموعه به همگرایی رسانه‌ای و فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی اختصاص دارد که برگرفته از رساله دکتری بی‌بی‌سادات میراسماعیلی است. نویسنده در این کتاب خوانندگان را با مفاهیم و موضوعات همگرایی رسانه‌ای، حوزه فناوری‌های نوین ارتباطی، اقتصاد رسانه و همگرایی فناورانه و نیز زمینه‌ها و علل و پیامدهای آن آشنا می‌سازد. کتاب یاد شده در 3 فصل تنظیم شده است.

فصل اول با عنوان «همگرایی رسانه‌ای و فنآوری‌های ارتباطی»، ضمن ارائه تعریفی جامع از رسانه‌های نوین و ارتباطات جمعی و بیان تفاوت‌های بین رسانه‌‌های نوین و سنّتی، به موضوع نظریه رسانه‌های نوین می‌پردازد.

فصل دوم اختصاص به «همگرایی رسانه‌ای و اقتصاد رسانه‌ها» دارد. در این فصل  تحولات تاریخی اقتصاد رسانه، چارچوب نظری رسانه‌ها، توسعه اقتصاد رسانه‌ها، صنایع رسانه‌ای و کاربردهای اجتماعی رسانه‌‌های بین‌المللی مورد مطالعه قرار گرفته است.

فصل سوم با موضوع «همگرایی رسانه‌ای و سیاست رسانه‌ها در اروپای غربی»، مفهوم سیاست رسانه‌ها و مشکلات سازماندهی آن‌ها در کشورهای عمده اروپای غربی و پیامدها و الزامات ناشی از آن را مورد بررسی قرار داده است.

در فصل چهارم کتاب «همگرایی تکنولوژیک» در بحث شبکه و ارتباطات، پروتکل‌ها و طراحی ارتباطات، شبکه‌های بی‌سیم و سیر تکامل تلفن‌های همراه و اینترنت مطرح شده است.

سومین کتاب از سری انتشارات جدید دفتر مطالعات به مسئولیت مدنی رسانه‌ها در حقوق موضوعه ایران اشاره دارد که توسط ابوذر صحرانورد در چهار بخش تدوین شده است.

نویسنده در بخش‌های مختلف کتاب ضمن نگاهی اجمالی به قوانین دولت جمهوری اسلامی نسبت به رسانه‌های همگانی، به بررسی مقایسه‌ای قوانین رسانه‌های ایران با سایر کشورها می‌پردازد.

وی در بخش نخست کتاب با تقسیم مسئولیت مدنی رسانه‌ها به دو بخش عام و خاص، به ارائه توضیحات کامل در هر بحث پرداخته است.

در بخش دوم، مبانی مسئولیت مدنی مورد مطالعه قرار گرفته و با حوزه‌ فعالیت‌های رسانه‌ای همچون: آزادی بیان، حریم خصوصی و آزادی اخبار و اطلاعات تطبیق داده شده است.

در بخش سوم «ارکان مسئولیت مدنی رسانه» در سه بحث ویژه مفهوم ضرر و اقسام آن، ارتکاب فعل زیانبار در حوزه رسانه و رابطه سببیت مورد بررسی قرار گرفته است.

بخش چهارم نیز به تفصیل به «علل رافعه مسئولیت مدنی رسانه» در موضوعات تکلیف و اختیار قانونی رسانه، انتقادات و نظرات سازنده و اجبار و اکراه پرداخته است.

 

لازم به ذکر است که دفتر مطالعات در سال جاری برای دومین‌بار است که نسخه‌های الکترونیکی کتاب‌های جدید خود را قبل از انتشار مکتوب به روی وب‌سایت رسانه قرار می‌دهد. این اقدام گامی است در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی و سهولت دسترسی به منابع علمی و روزآمد که از سوی مخاطبان نیز مورد توجه قرار گرفته است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فایل pdf سه کتاب یاد شده می‌توانند به وب سایت رسانه  (www. Rasaneh.org) مراجعه کنند.

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد