درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 12:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  همه اخبار  

روز روابط‌عمومی مبارک روز روابط‌عمومی مبارک
امروز فرصتی است تا از زحمات و تعهد شما در ارتقای جایگاه روابط‌عمومی و نقش‌آفرینی آن در ارتباطات مؤثرتر بین سازمان‌ها و مخاطبانشان قدردانی کنیم.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 09:02

مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
اجرای مدیریت بحران به سازمان‌ها اجازه می‌دهد اعتماد عمومی را تقویت کنند و حوادث آینده را به درستی مدیریت کنند. در این مقاله، ما مدیریت بحران را تعریف می‌کنیم، اهمیت آن را مورد بحث قرار می‌دهیم و تعیین می‌کنیم که مولفه‌های مهم یک استراتژی موثر چه چیزهایی هستند.
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 - 16:29

قدرت گوش دادن فعال قدرت گوش دادن فعال
مهم است که مدیران و سیاستمداران یاد بگیرند که چگونه به طور مؤثر گوش دهند. این به آنها کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری بگیرند، روابط قوی‌تری ایجاد کنند و بهره‌وری را افزایش دهند.
دوشنبه، 9 مرداد 1402 - 15:33

روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
روابط‌عمومی به عنوان یک جنبه حیاتی در موفقیت هر سازمان، نقش بسیار مهمی دارد. این نوع ارتباطات نه تنها باعث افزایش شناخت عمومی نسبت به سازمان می‌شود، بلکه تأثیر بسزایی در ارتقای افکار درون و برون سازمانی دارد. افکار درون سازمانی نشان‌دهنده اعتقادات، ارزش‌ها و هدف‌های اعضای سازمان است که تأثیر چشم‌گیری در عملکرد و پیشرفت آنها دارد.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 06:21

روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
اگر می‌خواهیم روابط عمومی‌ها نقش اساسی و مهم خود را به خوبی ایفا کنند، باید چالش‌ها و دغدغه‌های افراد فعال در این حوزه را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم و تدابیر لازم را برای حل و رفع آن‌ها اتخاذ کنیم.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 06:19

کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
استفاده از بازخورد ساندویچی به معنای این نیست که باید از ارایه بازخورد منفی اجتناب کرد. در برخی موارد، ارایه بازخورد منفی ضروری است. اما ارایه بازخورد منفی به تنهایی می‌تواند باعث شود فرد مورد نظر احساس بدی داشته باشد و بازخورد را نپذیرد. بنابراین، ارایه بازخورد مثبت در ابتدا و انتهای بازخورد می‌تواند به بهبود پذیرش بازخورد منفی کمک کند.
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 - 05:09

این روابط را عمومی می‌کند این روابط را عمومی می‌کند
این روابط را عمومی می کند- این ضوابط را درونی می کند
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 05:05

ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
استان آذربایجان‌غربی در بحث‌های توسعه و رشد بسترهای آموزشی معمولا دچار عقب‌ماندگی دیرینه است و این امر در موضوع دسترسی فعالان حرفه ارتباطات و روابط‌عمومی به دانش روز نیز صادق است. با وجود اینکه اهمیت آموزش و تخصص‌گرایی افراد شاغل در حرفه‌ی ارتباطات و روابط‌ عمومی کلیدواژه سخنان سیاست‌گذاران به ویژه اعضای شوراهای عالی آموزش و هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی است، اما تلاشی برای بازبینی رشته‌های علوم انسانی دانشگاه ارومیه انجام نشده است.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 04:54

بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
ما بر این باوریم که روابط‌عمومی، هنری ظریف و علمی کاربردی است که با تلفیق دانش و مهارت، می‌تواند در مسیر توسعه و پیشرفت جامعه نقشی تعیین‌کننده ایفا کند. در دنیایی که هر روز شاهد تحولات و دگرگونی‌های شگرفی هستیم، ارتباطات اثربخش و هدفمند، بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت است.
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 04:47

فرسودگی روابط‌عمومی فرسودگی روابط‌عمومی
فرسودگی روابط‌عمومی یک وضعیت است که در آن یک متخصص روابط‌عمومی به دلیل فشار زیاد کار، عدم تعادل بین کار و زندگی و عدم رضایت از شغل خود، دچار خستگی، ناامیدی و بی انگیزگی می‌شود. این وضعیت می‌تواند منجر به مشکلات جسمی، روحی و عاطفی شود.
شنبه، 22 مهر 1402 - 04:30

ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
روابط‌عمومی در هر زمان و مکان، با تعهد و نوآوری، نقشی کلیدی در توسعه پایدار و ارتقای جایگاه هر سازمان ایفا می‌کند. هر روابط‌عمومی باتوجه‌به ظرفیت‌ها و امکانات در دسترس، همگام با فناوری‌های نوین بر محور ارتباطات مؤثر، مشارکت‌مداری و اطلاع مداری حرکت می‌کند و در نقش یک آینه تمام‌نمای، تلاشش بر این است تا با افزایش آگاهی، سرمایه‌ای به نام «اعتماد» برای یک مجموعه خلق کند.
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:21

چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟ چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی برای یادآوری این نکته است که روابط عمومی صرفاً یک بخش تشریفاتی نیست، بلکه رکن اساسی در ارتباطات و تعاملات سازمانی است. با رفع چالش‌های موجود و توجه به جایگاه واقعی این حوزه، می‌توان شاهد ارتقای سطح روابط عمومی در ایران و نقش‌آفرینی موثرتر آن در عرصه‌های مختلف باشیم.
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:01

پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
چشم‌انداز واقعی روابط‌عمومی در ایران در چه شرایطی است و آیا می‌شود به آن امیدوار بود؟! شاید این سوال ذهن دست‌اندرکاران روابط‌عمومی در ایران باشد که پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی کجاست و آیا می‌شود برای ادامه کار این بخش نقطه امیدی یافت یا خیر؟!
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 12:58

۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
۲۷ اردیبهشت در ایران به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی شناخته می‌شود. این روز فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های متخصصان روابط‌عمومی در سراسر کشور و همچنین تاملی بر اهمیت ارتباطات در دنیای امروز است.
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 10:16

نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
نقش روابط‌عمومی و اهمیت آن در جوامع مدرن، در توسعه و جهش تولید به عنوان یکی از عوامل کلیدی مورد توجه قرار می گیرد. واین گونه است که در این راستا، مشارکت مردم به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر در ایجاد جهش تولید و توسعه ی اقتصادی مطرح می‌شود.
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 09:14

بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران ضمن تأکید بر ضرورت تقویت جایگاه و منزلت این حرفه، از مسئولان و متولیان امر می‌خواهد که برای رفع چالش‌های موجود و ارتقای سطح دانش و مهارت‌های کارشناسان روابط‌عمومی، اقدام‌های لازم را انجام دهند.
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 09:12

درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
جعل عمیق یا deepfake به عنوان بخشی از این اکوسیستم، نوعی از دستکاری صدا و تصویر است که به کاربران اجازه می‌دهد صورت، صدا و حرکات انسان‌ها را به طوری که واقعی به نظر برسند، شبیه‌سازی کنند. از محتوای ساخته شده با جعل عمیق، امروزه به اندازه نگران‌کننده‌ای استفاده می‌شود. برای مثال از تصویرهای شبیه‌سازی شده یک فرد، برای فرستادن عکس‌ها و ویدیوهای جنسی و ترویج خشونت جنسیتی استفاده شده است. همچنین ویدیوهای جعلی افراد مشهور و کلیپ‌های صوتی ساختگی، منتشر شده‌اند.
دوشنبه، 14 فروردین 1402 - 07:57

قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
هرچه بکاریم همان را درو می‌کنیم. اگر اعمالی انجام دهیم که برای دیگران مفید و سازنده باشد، نتیجه آن نیز شادمانی و موفقیت برای خود ما خواهد بود. اما اگر اعمالی انجام دهیم که برای دیگران مضر و مخرب باشد، نتیجه آن نیز رنج و ناراحتی برای خود ما خواهد بود.
شنبه، 1 مهر 1402 - 05:13

هفت اشتباه زبان بدن هفت اشتباه زبان بدن
در اینجا خلاصه‌ای از هفت اشتباه زبان بدن که می‌تواند شما را فورا دوست داشتنی‌تر کند:
جمعه، 21 مهر 1402 - 18:25

برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
به همان روشی که شما نیاز دارید یک هویت برند ایجاد کنید که با مشتریان هدف شما همخوانی داشته باشد، باید یکی را بسازید که با استعدادهای هدف شما همخوانی داشته باشد. این تقریباً همان کاری است که برندسازی کارفرمایی انجام می دهد. به جویندگان کار می گوید که شما کی هستید و چرا باید بخشی از تیم شما شوند.
پنجشنبه، 11 آبان 1402 - 04:35

ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟ ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
برای بقا، برای بودن، برای‌آنکه باشیم، باید که مدیرمحوری پیشه سازیم. مافوق که ناراضی باشد به اشاره‌ای، معدوم می‌شوی و دیگر نیستی تا تئوری‌های ناب، تا نظریات زیبای علوم ارتباطات را در ظرف کوچک اندیشه‌های بسته و جزم و صلب جاری و ساری کنی. اصلاً وجود روابط‌عمومی در جوامع بسته خود تناقضی عظیم است بسان شمعی در شب طوفانی.
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:54

چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟ چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
روز ۲۷ اردیبهشت‌ماه در ایران به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی شناخته می‌شود. با این حال، از سال 1390 این روز و روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی از تقویم رسمی کشور حذف شده است.
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:10

منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
شیخ‌الاسلامی دانش آموخته رشته روابط‌عمومی و علوم ارتباطات است و تحصیلات خود را تا مقطع دکتری ادامه داده است و 12 سال سابقه فعالیت در حوزه روابط‌عمومی شبکه بانکی را دارد .
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:43

تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
تنزل جایگاه روابط‌عمومی ریشه‌ای عمیق‌تر دارد و به دولت‌های قبل از انقلاب نیز باز می‌گردد. متاسفانه، در طول این سال‌ها، اهمیت ارتباطات و نقش کلیدی روابط‌عمومی در سازمان‌ها به درستی درک نشده و این حوزه با بی‌توجهی و بی‌مهری روبرو بوده است.
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:30

 ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی فرصتی برای یادآوری این نکته است که ارتباطات و روابط‌عمومی ارکان اصلی هر سازمان موفقی هستند. به همین مناسبت، باید از تلاش‌ها و زحمات فعالان این حوزه قدردانی کرد و برای ارتقای سطح دانش و مهارت آنها تلاش کرد.
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:14

در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟ در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای تأمل در اهمیت ارتباطات، قدردانی از فعالان این عرصه و تلاش برای ارتقای جایگاه و نقش روابط‌عمومی در جامعه است.
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 08:41

عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
شیرزاد دلیل این ناکامی را تحت تاثیر قرار گرفتن شورای روابط‌عمومی از سیاست‌های شورای اطلاع‌رسانی استانداری می‌داند. وی با اشاره به تغییرات ساختاری در حوزه روابط‌عمومی در دولت قبل، عنوان کرد که این تغییرات باعث اثرگذاری حوزه‌های دیگر بر سیاست‌گذاری‌های این بخش شده و شاهد برخی اقدامات غیرکارشناسی و غیرتخصصی در این زمینه بوده‌ایم.
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 08:14

مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
عباس فرج زاده، در کارگاه تحلیل رسانه‌ای در روابط‌عمومی‌ با رویکرد داده کاوی و نیازسنجی افکار عمومی ویژه مدیران و کارکنان روابط‌عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی این استان افزود: از آنجا که حوزه روابط‌عمومی‌ با تحولات سریع اجتماعی و فناوری اطلاعات، ارتباط زیادی دارد لزوما نیازمند آموزش های کاربردی و مداوم است تا بتواند کارکرد مطلوب خود را تداوم بخشد.
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 08:13

روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
روابط‌عمومی (PR) دیگر به بیانیه‌های مطبوعاتی و جلسات توجیهی رسانه‌ای محدود نمی‌شود. در طول دهه گذشته، چشم‌انداز روابط‌عمومی به یک اکوسیستم پویا تبدیل شده است که ابزارهای دیجیتال، تعامل با رسانه‌های اجتماعی و تمرکز بر شفافیت را در بر می‌گیرد.
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 07:41

چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
در این مقاله، استفانی فینچ، مدیر روابط‌عمومی در Propellernet، بر اهمیت همکاری بین تیم‌های روابط‌عمومی دیجیتال و داخلی برای دستیابی به نتایج موفق تأکید می‌کند.
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 07:33

چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
طبق گفته نویسنده و کارشناس شادی، گرچن روبین، تنظیم حواس ما، به‌ویژه حس شنوایی، می‌تواند راهی ساده و موثر برای افزایش بهره‌وری در محل کار باشد. در این مقاله، روبین توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید با شناسایی و حذف صداهای مزاحم، سفارشی کردن محیط صوتی خود و آزمایش با صداهای مختلف، محیط کار خود را برای تمرکز و بهره‌وری بیشتر بهینه کنید.
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 07:29

فناوری، پایان شکست فتوشاپ فناوری، پایان شکست فتوشاپ
مقاله "فناوری، پایان شکست فتوشاپ" توسط کارولین میمبز نایس در 9 مه 2024 منتشر شد و به ظهور هوش مصنوعی مولد (AI) و تأثیر آن بر ویرایش تصویر و تشخیص جعلی بودن عکس‌ها می‌پردازد.
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 07:26

چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
در اینجا چند نکته دیگر در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی آورده شده است: صریح و مختصر باشید. بیانیه مطبوعاتی باید به طور خلاصه مهم ترین اطلاعات را در مورد رویداد یا اعلان شما ارائه دهد.
جمعه، 13 مرداد 1402 - 04:14

۷ اصل حمایتی در روابط ۷ اصل حمایتی در روابط
اگر برای حل یک مشکل عملی به تخصص یا کمک نیاز داشته باشید (به عنوان مثال، کاشت درخت، تعمیر اتصال WiFi خود) به چه کسی مراجعه می‌کنید؟
سه شنبه، 25 بهمن 1401 - 06:23

گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
بله، گاهی اوقات مهم است که به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کنیم. نیازهای جسمانی مانند غذا، آب، خواب، و فعالیت بدنی برای بقای ما ضروری هستند، اما نیازهای روحی و روانی نیز برای داشتن زندگی سالم و رضایت بخش ضروری هستند.
یکشنبه، 2 مهر 1402 - 04:38

چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
یکی از چالش‌های اصلی برای پوشش خبری ایده داستان شما، عبور از پیچ و خم اتاق خبر است. اتاق‌های خبر در ساعات زیادی از روز مکان‌های پر هرج و مرج هستند و شما باید از هرج و مرج عبور کنید تا با کسی که می‌تواند از انتشار اخبار شما دفاع کند ارتباط برقرار کنید.
دوشنبه، 24 مهر 1402 - 05:30

  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما 4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
ارزش‌ها، فرهنگ و پیشنهادهای فروش منحصربه‌فرد (USP) شرکت شما اساس هویت برند شما هستند و به شما کمک می‌کنند تا نیازهای استعدادهای کسب‌وکار خود را بهتر درک کنید.
جمعه، 12 آبان 1402 - 04:30

پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
بخش عمده رک‌گویی‌ها علیه سیاست‌مداران، دولتمردان، صاحبان نفوذ، گروه‌های فشار و افراد مشهور بر روی اینترنت رخ می‌دهد. مسئولین در فضای رسانه‌های اجتماعی در امان نیستند و باید پاسخگوی نقش خود در مسائل مهم روز باشند. در رسانه‌های اجتماعی لاک دفاعی بسیاری از روزنامه‌نگاران شکسته شده و آنها برای نشان‌دادن واقعیت‌های پنهان حمله می‌کنند و در لاک دفاعی فرو می‌روند. چرا که روزنامه‌نگاران باید عامه را هم ترغیب و هم آگاه کنند تا عامه بتواند از میان‌دامنه وسیع نظرات دست به انتخاب بزند.
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 09:44

ایران قوی با روابط عمومی قوی ایران قوی با روابط عمومی قوی
این روز و این نام که هم روزی برای تکریم نام و یاد گذشتگان عرصه «ارتباطات و روابط‌عمومی» است و هم روزی برای تعظیم و سپاس از نام‌آورانی که امروز در تلاش‌اند تا این رویداد به نیکی ماندگار بماند.
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 09:27

 وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" فردا برگزار می‌شود وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" فردا برگزار می‌شود
به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی، سلسله نشست‌هایی با عنوان "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر" برگزار می‌کنند.
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 - 08:40

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد