درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 02:14   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14282صفحه نخست » گفتگوسه شنبه، 27 آبان 1393 - 23:13
تعامل بین روابط عمومی و رسانه ها حرفه ای نیست
مدرس دانشگاه در گفتگوی اختصاصی با شارا: - اتفاق عجیبی که در حال حاضر می بینم این است که امروز در نمایشگاه، رسانه ها یکدست شده اند که بیشتر آنها خبرگزاری های دولتی هستند و خبرگزاری های خصوصی کمتر دیده می شوند. از جمله این بخش ها بخش های خصوصی روابط عمومی ها است که به ندرت می توان چنین بخش هایی مانند شارا را در نمایشگاه دید و متاسفانه یکی از اشکالاتی که در نمایشگاه وجود دارد این است که روابط عمومی ها در کنار رسانه ها دیده نمی شوند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- احمد یحیایی ایله ای در حاشیه بازدید از غرفه شارا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگوی اختصاصی با شارا با بیان این مطلب گفت: «انتظاراتی که روابط عمومی ها و رسانه ها از یکدیگر دارند، انتظارات غیر حرفه ای است. در نتیجه تعامل بین آنها نیز غیر حرفه ای خواهد بود.»


وی افزود: «روابط عمومی ها انتظار دارند هر اطلاعاتی را که منعکس می کنند، رسانه ها منتشر کنند و در مقابل نیز رسانه ها نیز از روابط عمومی ها انتظار دارند که هر نوع اطلاعاتی که از سازمان در اختیارشان است، ارایه دهند که این کار غیر حرفه ای است.»


ایله ای تصریح کرد: «از طرف دیگر روابط عمومی ها توسط افراد غیر حرفه ای مدیریت می شوند و در رسانه ها نیز افرادی فعالیت می کنند که حرفه ای نیستند. اکثر خبره های خبرنگاری و روزنامه نگاری به دلیل دیدگاه های آزاد اندیشی خود کنار گذاشته اند.»


این استاد ارتباطات با بیان اینکه در نمایشگاه مطبوعات، روابط عمومی ها در کنار رسانه ها دیده نمی شوند، ابراز داشت: «اتفاق عجیبی که در حال حاضر می بینم این است که امروز در نمایشگاه، رسانه ها یکدست شده اند که بیشتر آنها خبرگزاری های دولتی هستند و خبرگزاری های خصوصی کمتر دیده می شوند. از جمله این بخش ها بخش های خصوصی روابط عمومی ها است که به ندرت می توان چنین بخش هایی مانند شارا را در نمایشگاه دید و متاسفانه یکی از اشکالاتی که در نمایشگاه وجود دارد این است که روابط عمومی ها در کنار رسانه ها دیده نمی شوند.»
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد