درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 19:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14813صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 25 آذر 1393 - 22:04
معرفی نشریات تخصصی: فصلنامه "کارگزار روابط عمومی"
اکنون سیزده سال است که این نشریه فعالیت خود را در حوزه روابط عمومی با انتشار مقالات مربوط به رشته های مختلف ارتباطات دنبال می کند. بعضی از شماره های نشریه کارگزار روابط عمومی اکنون مورد ارجاع استادان و محققان است و ترجمه ها و تألیفات مندرج در این شماره ها از بهترین مقالات و ترجمه هایی است که در این حوزه تحریر شده است.
  

روی جلد شماره اول فصلنامه کارگزار روابط عمومی


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موسسه کارگزار روابط عمومی از سال 1380 نشریه ای را تحت عنوان "کارگزار روابط عمومی" منتشر می کند. این نشریه با رویکرد آموزشی و اطلاع رسانی و با هدف انعکاس فعالیت های علمی، تخصصی و ترویجی روابط عمومی، فراهم‌سازی زمینة‌ تبادل اطلاعات و تجارب مدیران و کارشناسان، انتشار دیدگاه های مختلف در حوزه نظر و عمل و فراهم آوردن روشن بینی در باب فلسفه تاسیسی روابط عمومی به فعالیت می‌پردازد و در چند سال فعالیت خود، با بهره‌گیری از گروهی حرفه‌ای و توانمند کوشیده است ادبیات حوزة روابط عمومی را قوت بخشد.
 

 اکنون سیزده سال است که این نشریه فعالیت خود را در حوزه روابط عمومی با انتشار مقالات مربوط به رشته های مختلف ارتباطات دنبال می کند. بعضی از شماره های نشریه کارگزار روابط عمومی اکنون مورد ارجاع استادان و محققان است و ترجمه ها و تألیفات مندرج در این شماره ها از بهترین مقالات و ترجمه هایی است که در این حوزه تحریر شده است.

نشریه "کارگزار روابط عمومی"، فصلنامه است؛ و بیشتر شماره های آن به صورت موضوعی منتشر می شود، یعنی هر سه ماه یکبار منتشر می شود اما این ترتیب گه گاه به هم می خورد و ناگزیر نشریه به صورت دو شماره در یک مجلد منتشر می گردد.

 

فصلنامه "کارگزار روابط عمومی"، نشریه ایست رنگی که به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مهدی باقریان و سردبیری زهرا بابازاده گان منتشر می شود.

 

استادان، پژوهشگران، مدیران، کارشناسان و دانشجویان رشته های مختلف روابط عمومی، ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی، و... می‌توانند با ارسال مقالات علمی مناسب جهت دزج در نشریه، به غنای ادبیات روابط عمومی یاری رسانند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد