درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 07:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15314صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 26 دی 1393 - 22:18
روابط عمومی ها باید به روز شوند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل بیمه ایران گفت: شرایط امروز و سرعت تغییرات و تحولات در دنیا ایجاب می کند که روابط عمومی ها از وضعیت سنتی و روزمرگی خارج شده و به روز شوند
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل بیمه ایران گفت: شرایط امروز و سرعت تغییرات و تحولات در دنیا ایجاب می کند که روابط عمومی ها از وضعیت سنتی و روزمرگی خارج شده و به روز شوند

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ،حسنعلی طالعی در دومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی که به میزبانی بیمه ایران مدیریت استان یزد برگزار شد اظهار داشت : تلاش و حرکت این شورا در پیشبرد و هماهنگی امور این بخش سازنده و موثر است و امیدواریم با فعالیت این شورا ، دستگاهها بتوانند خدمات بهتری ارائه دهند

وی افزود: این شورا علاوه بر ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده به مجموعه خود، می تواند امور اطلاع رسانی و روابط عمومی را ساماندهی کند و و نظرات مشاوره ای را برای بهبود کار ها ارائه دهد

مدیرکل بیمه ایران روابط عمومی را پل ارتباطی سازمان و جامعه برشمرد و تصریح کرد: امروز سازمانی هایی در دنیا موفق هستند که از روابط عمومی قوی برخوردار باشند و شرایط امروز و سرعت تغییرات و تحولات در دنیا ایجاب می کند که روابط عمومی ها از سنتی و روزمرگی خارج شده و به روز شوند

رئیس شورای هماهنگی بیمه های استان یزد، نقش آینده نگری روابط عمومی را یادآور شد و اظهار داشت: همچنین روابط عمومی ها باید در مواقع ضروری، بحران های سازمان را مدیریت کنند و سازمان های خود را از کنار این بحران ها به خوبی عبور دهند

طالعی با اشاره به نقش اعتبار سازی روابط عمومی ها برای سازمان خود گفت: امروز شهرت سازمان ' برند ' آن سازمان است و نقشی که روابط عمومی ها در ایجاد این شهرت و برند دارند حائز اهمیت است

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اقتصادی استان یزد هم در این نشست به اهمیت و ضرورت اطلاع رسانی روابط عمومی در حوزه های اقتصادی به خصوص بخش بیمه اشاره کرد و گفت: حوزه بیمه، بخش وسیعی است که آحاد جامعه به نوعی با آن سرو کار دارند

' احمد جعفری اظهار داشت : لازم است که توجه ویژه ای به این بخش شود تا در وهله اول مردم در جریان برنامه ها و تصمیمات اقتصادی دولت قرار گیرند و از سوی دیگر خدمات بهتری توسط این بخش به جامعه ارائه شود

وی با قدردانی از تلاش مدیران روابط عمومی بخش های اقتصادی استان تصریح کرد: حرکتی که در این بخش آغاز شده نوید بخش آینده روشن است و امیدواریم با همکاری مدیران روابط عمومی بخش های اقتصادی گام های اساسی در زمینه اطلاع رسانی و امور روابط عمومی برداریم
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد